"Süti" információ ezen a weboldalon

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Azonban, ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Felhívjuk figyelmét, ha megváltoztatja a "süti" beállításokat továbbá nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. A honlap néhány funkciója elveszhet, míg Ön néhány weboldalt többé már nem fog látni. Még többet megtudhat a "sütikről" Süti nyilatkozatunkban.

Kutatás

Ahogyan a kiskereskedelem alkalmassá teszi üzleteit a digitális világ kihívásaihoz, úgy csökkentik a választékot a kereskedelmi hálózatok a kínálat egyszerűsítésével
és a vásárlás könnyítésével. Az eladótereket is szűkítik, hogy csökkentsék a költségeket. Ezek az intézkedések jelentik a legnagyobb kihívást az FMCG gyártói számára – derül ki a Planet Retail RNG jelentéséből.

Radikális változtatásokra  kényszeríti a boripart a klímaváltozás

A klímaváltozás már rövid távon is negatív hatásokkal jár a bortermelésre és a nemzetközi borpiacra a szőlőtermelőktől kezdve a kereskedőkig. Egy tanulmány szerint hosszú távon pedig egyértelműen ezt tartják a legnagyobb kihívásnak az iparág szereplői. A klímaváltozáshoz a szőlőtermesztési és borgyártási technológiák megváltoztatásával, a fenntartható termelés megvalósításával alkalmazkodhatnak a cégek, de hosszú távon ennél radikálisabb változtatásokra is szükség lesz.

Tags: ,
A világon minden harmadik karácsonyi ajándékot okostelefonon vagy táblagépen vásárolnak

A PayPal adatai szerint minden korábbinál többet vásárolunk mobil eszközök használatával, egyre többet használjuk a közösségi médiát kereskedelmi célokra, és úgy tűnik az e-kereskedelemben a kényelem mellett már az etikai megfontolások is megjelennek.