"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kutatás

A bioélelmiszerek és italok értékesítése 2,45 milliárd fontra nőtt

A bioélelmiszerek és italok értékesítése az Egyesült Királyságban tavaly 4,5%-kal, rekordnak számító 2,45 milliárd GBP-re nőtt, amely az online és a házhoz szállítás terén tapasztalható erős növekedésből származott, és ami meghaladja a lassan növekvő élelmiszer- és italpiacot.

Ahogyan a kiskereskedelem alkalmassá teszi üzleteit a digitális világ kihívásaihoz, úgy csökkentik a választékot a kereskedelmi hálózatok a kínálat egyszerűsítésével
és a vásárlás könnyítésével. Az eladótereket is szűkítik, hogy csökkentsék a költségeket. Ezek az intézkedések jelentik a legnagyobb kihívást az FMCG gyártói számára – derül ki a Planet Retail RNG jelentéséből.

Radikális változtatásokra  kényszeríti a boripart a klímaváltozás

A klímaváltozás már rövid távon is negatív hatásokkal jár a bortermelésre és a nemzetközi borpiacra a szőlőtermelőktől kezdve a kereskedőkig. Egy tanulmány szerint hosszú távon pedig egyértelműen ezt tartják a legnagyobb kihívásnak az iparág szereplői. A klímaváltozáshoz a szőlőtermesztési és borgyártási technológiák megváltoztatásával, a fenntartható termelés megvalósításával alkalmazkodhatnak a cégek, de hosszú távon ennél radikálisabb változtatásokra is szükség lesz.

Tags: ,