"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Általános

eMAG

Új forgalmi csúcsot hoztak az eMAG Black Friday egyetlen napon át tartó akciói, az idei kampány megmozgatta a hazai online vásárlóközönség több mint kétharmadát. A kiemelt e-kereskedelmi eseményre láthatóan felkészülten érkező vásárlók között a legnagyobb slágertermékek az öblítők és más fogyóeszközök voltak, de rendkívül sokan vették meg a karácsonyi ajándéknak szánt játékokat, vagy szereztek be új laptopot.

Míg az előző években főként a háztartási gépek és az elektronikai eszközök voltak a Black Friday slágertermékei, úgy idén a nehéz gazdasági helyzetben már az élelmiszer akciók is előtérbe kerülnek majd. A lakosság az infláció hatására kiemelten ár érzékennyé vált, ezért a kedvezményeket is kettőzött erővel keresik nemcsak a boltokban, hanem online is. Csikós Zsolt, a Coop Online Kft. vezetője Cooponline.hu webáruház ügyvezetője arról beszélt, a piac ma már megköveteli, hogy kiemelt akciókkal, törzsvásárlói kedvezményekkel és vásárlásra ösztönző programokkal szolgálják ki a vevőket.

Idén a vásárlók is sokkal intenzívebben készülnek a Black Fridayre, amit jól jelez, hogy már a fekete péntek előtt a kedvencek közé mentik azokat a termékeket, amelyeket akciós áron kívánnak beszerezni. Ezzel párhuzamosan az eMAG logisztikai részlege csaknem egymilliósra bővítette raktárkészleteit a fekete pénteki kampány miatt, a Marketplace-en lévő partnercégeket pedig algoritmus általi javaslatokkal és jutalék-visszatérítéssel sarkallja akciózásra a vállalat.

Black Friday

Tavalyhoz képest többen terveznek a Black Fridayen vásárolni: minden második vásárló 15 és 60 ezer forint körüli összeget költene ezen a napon, a megvenni kívánt termékek körében előtérbe került a ruha, a cipő, a különböző háztartási kisgépek és a spórolási szándék nyomán az élelmiszer is.