"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Üzletlánc

 

Erős tusvonal és élénk színek a szemhéjon, ravasz kivágások és bohém minták az öltözékeken - mindezek éppúgy jellemezték a 60-as éveket, mint ahogy megtalálhatók napjaink smink- és divattrendjeiben. Míg azonban a 60 évvel ezelőtti Magyarországon ezeknek csak egy része volt - jó minőségben - elérhető, ma már itthon is lehetőségünk van a világtrendeknek megfelelő divat- és sminktermékeket vásárolni. A Rossmann mostantól hollywoodi sztárok vörös szőnyeges sminkjét és outfitjeit megidéző amerikai márkákkal bővíti szortimentjét, a termékeket pedig az Elvis film premierjével egy időben mutatta be az üzletlánc.

Elektromos kiszállító furgonokat vezetett be a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja kiszállítani. Az első autók Budapesten álltak forgalomba.

A hazai mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek export irányú értékesítésének fellendülését tűzte ki közös célként a Lidl Magyarország és a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség, melynek keretében együttműködési megállapodást kötöttek. A két szervezet a továbbiakban kölcsönösen támogatja egymás tevékenységét.

Tags: