A Mintel három, a fogyasztói piacokra 2022-ben hatással lévő trendet fogalmazott meg 2022-re. Kontroll, élmény és etikus márka – ezek az idei év kulcsszavai.
Bővebben: Globális fogyasztói trendek 2022-ben: Kontroll, élmény, etikus márka
A Mintel három, a fogyasztói piacokra 2022-ben hatással lévő trendet fogalmazott meg 2022-re. Kontroll, élmény és etikus márka – ezek az idei év kulcsszavai.
Bővebben: Globális fogyasztói trendek 2022-ben: Kontroll, élmény, etikus márka
A Kroger Co. amerikai kiskereskedő 2022-re is elkészítette idei trendjelentését, melyben meghatározták, mely trendek állnak majd várhatóan ebben az évben a figyelem középpontjában.
Az Egyesült Államokban a vártnál kevésbé, kilenc hónapja a legkisebb mértékben emelkedtek szeptemberben a termelői árak havi bázison, a washingtoni munkaügyi minisztérium statisztikai intézete, a Bureau of Labor Statistics csütörtöki közleménye alapján.
Bővebben: A termelői árak a vártnál kevésbé emelkedtek az Egyesült Államokban szeptemberben
A „bizalom”, a „minőség” és a „szükséges” szavak a járványhelyzet kapcsán új értelmezést nyertek az élelmiszeripari márkák életében is. A Mintel piacelemző ügynökség összegyűjtötte azokat a trendeket, amelyek az iparágat a 2020-as év sokkja után 2021-ben jellemezhetik.
Bővebben: Így formálhatják át a megváltozott fogyasztói igények az élelmiszeripart