"Süti" információ ezen a weboldalon

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Azonban, ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Felhívjuk figyelmét, ha megváltoztatja a "süti" beállításokat továbbá nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. A honlap néhány funkciója elveszhet, míg Ön néhány weboldalt többé már nem fog látni. Még többet megtudhat a "sütikről" Süti nyilatkozatunkban.

Marketing

Hazai és nemzetközi vállalatok vezetői ­találkoztak a második alkalommal megrendezett Education & Cooperation ­elnevezésű szakember-találkozón a Szent István Egyetem Budai Campusán, az Élelmiszertudományi Kar (SZIE ÉTK) szervezésében augusztus 28-án. Az idei év meghívott díszvendége dr. Howard Moskowitz professzor volt, aki előadásában betekintést nyújtott az élelmiszeripari marketinginnováció, termékfejlesztési koncepciók általa kifejlesztett módszer­tanának eredményeibe. A rendezvényen ismertették a módszer hazai alkalmazásait is.