Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.
Nemcsak szélesebb, de egyre egészségesebb kínálatból választhatnak reggelire a fogyasztók. A könnyű elkészíthetőség és gyors elfogyaszthatóság igénye mellett növekszik a kereslet az egészségtudatosabb termékek iránt, amire a gyártók izgalmas újdonságokkal és fejlesztésekkel válaszolnak.
Kiss Enikő évek óta kutatja azokat a termékeket, amelyek a hagyományos táplálkozásban népszerűek, de a speciális étrendet követők nem fogyaszthatják. Azért, hogy megkaphassák ezeket az ízeket, méghozzá nagyon magas minőségben, a volt élsportoló saját mentes portfóliót hozott létre 2014-ben. A cég hamarosan olyan új tejhelyettesítő termékekkel jelentkezik, amelyek még nem érhetőek el a hazai piacon.
Míg a fogyasztók továbbra is óvatosak voltak 2023-ban, a hazai élelmiszer-kiskereskedelem résztvevői termék- és áruházfejlesztésekkel, új saját márkás termékek bevezetésével jelentkeztek. A megkérdezett kiskereskedelmi hálózatok és online élelmiszerüzletek ezt a tendenciát kívánják 2024-ben is megvalósítani.
Szívesebben vásárolnak a fogyasztók promóciók alkalmával, és előnyben részesítik a jobb ár-érték arányú, nagyobb kiszereléseket. Arról kérdeztük az FMCG-szektor meghatározó szereplőit, hogy milyen kihívásokkal szembesült az iparág 2023-ban, hogyan értékelik a tavalyi évet, és mire számítanak 2024-ben az ágazatban.
Ambiciózus célt tűzött ki a Kifli.hu ügyvezetője 2024-re. Gabriel Makki 40%-os forgalom-növekedést vár az online szupermarkettől ebben az évben. A szakember lapunknak elmondta, hogy a pénzügyi év ugyan csak április végén zárul, de az már látható, hogy a 2023-as év nagyon jól sikerült a mindössze négyéves vállalkozás történetében.