Kiemelt külföldi témák

Mozaik Lista

A hagyományos és a digitális kereskedelemben szerzett tapasztalatokat egyesítik, hogy új vásárlási élményt nyújthassanak a kínai vásárlóknak.

Az Auchan Franciaországban november 8-án megnyitotta az első bioélelmiszereket árusító és az egészséggel foglalkozó Auchanbio üzletet. 

Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) sörgyárak bejelentette, hogy a harmadik negyedévben a bevételeik 3,6% -kal nőttek, ezzel elérve a 14 700 millió dollárt.

Az Aldi UK piacra dobta az alkoholtartalmú ételek új választékát, melynek szlogenje: "csavar a karácsonyi klasszikusok mellé."

A Coca-Cola Hellenic Bottling Company az év harmadik negyedévében 3,4% -os volumennövekedést ért el, amely javulást mutatott az összes regionális piacon.

A fiataloknál is az Aldi a legnépszerűbb Németországban

Kereskedelem

Az Aldi a németek "legnépszerűbb szupermarketje" címet kapta a fiatalok körében, legyőzve versenytársait Rewe-t, Lidl-t és Edeka-t.

A Waitrose bejelentette, hogy sok desszerttermékben jelentősen csökkenti a cukorszintet a szupermarket folyamatos cukor csökkentési programjának részeként.

A tejpiacon világszinten és az Európai Unióban is növekvő kereslet mutatkozik - mutatott rá az Agrárgazdasági Kutató Intézet főigazgatója kedden, Velencén a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács VII. nemzetközi tejágazati konferenciáján.

A Tesco új, környezetbarát saját márkás tisztítószereket indít EcoActive márkanév alatt.

Termékmix aktuális szám

 

 

termekmix 2017 november


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

banner cp 201710

web gombok zold belelelapozok

chefpincer cikkajanlo interju

Népszerű külföldi témák

Mozaik Lista

Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) sörgyárak bejelentette, hogy a harmadik negyedévben a bevételeik 3,6% -kal nőttek, ezzel elérve a 14 700 millió dollárt.

A holland fogyasztók az élelmiszeripart pozitívan értékelik és elégedettek a termékek nyújtotta biztonsággal és minőséggel, azonban aggódnak az adalékanyagok miatt. Nagyobb áttekinthetőség és megbízhatóság esetén jelentősen javulhat a helyzet.

A hagyományos és a digitális kereskedelemben szerzett tapasztalatokat egyesítik, hogy új vásárlási élményt nyújthassanak a kínai vásárlóknak.

Miközben az ezredfordulósok a rivaldafényben állnak, a babyboom generáció ­látszólag kikerült az élelmiszeripar fókuszából, azonban továbbra is vonzó és jelentős célcsoport maradt sajátságos szükségletekkel.

Trendfm