Kiemelt külföldi témák

Mozaik Lista

Mennyiségben és értékben is csúcsot döntött a skót whisky exportja tavaly.    

Az élelmiszer-szállítástól a bútorig és a divatig terjed a termékek listája, amelyekben az Amazon saját versenyképes márkákat vezetett be, és a lista folyamatosan bővül. Az e-kereskedelmi óriás jelenleg egy szépségipari márkával bővíti a termékskáláját.

A brit kozmetikai márka „Naked” márkanéven bőrápoló termékeket hoz forgalomba az európai piacon. Ezzel egy időben Manchesterben nyit egy üzletet, amely kizárólag műanyag csomagolás nélküli kozmetikai cikkeket kínál.

Adam Levine a L’Oréal Men Expert Hydra Energetic termékcsaládjának a nagykövete lett. Mint az egyik legismertebb és legtehetségesebb művész a világon, a Maroon 5 zenekar énekese egyesíti magában a modern és aktív férfi minden tulajdonságát – indokolja választását a L’Oréal.

Az a tény, hogy a Face Shop márka megvásárolja az Avon-kozmetikumok gyárát Kínában, lehetőséget teremt az együttműködésre az ázsiai piacokon - állítják a GlobalData szakértői. Az üzletkötés konzekvenciáiról és okairól beszél a cég szakértője.

A 10 legnagyobb kereskedelmi cég rangsorában 7 amerikai, 2 német és 1 brit képviseli az ágazatot.

Adam Levine a L’Oréal Men Expert Hydra Energetic termékcsaládjának a nagykövete lett.

A Lidl-nek saját kávépörkölő üzeme lesz. Az új gyártóüzem Westfáliában Rheine városában fog létre jönni.

Az amerikai kozmetikai óriás, a Procter & Gamble bemutatta technológiai innovációit és mesterséges intelligencián alapuló hat termékét.

Termékmix aktuális szám

 

 

Termekmix 2019 februar


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

cpbanner201902

web gombok zold belelelapozok

WorldFood Poland

wfp2019 348x260 en 002

Népszerű külföldi témák

Mozaik Lista

Mennyiségben és értékben is csúcsot döntött a skót whisky exportja tavaly.    

Az USA-ban változik a fogyasztók vásárlói magatartása. Az amerikai fogyasztó továbbra is szem előtt tartja az árakat, de emellett az idő és a kényelem is szerepet játszik abban, hogy melyik lehetőséget választja vásárlása során. Ezért gyakran váltogatja az online és az offline csatornákat.

Az élelmiszer-szállítástól a bútorig és a divatig terjed a termékek listája, amelyekben az Amazon saját versenyképes márkákat vezetett be, és a lista folyamatosan bővül. Az e-kereskedelmi óriás jelenleg egy szépségipari márkával bővíti a termékskáláját.

A hajkozmetikumok globális piaca az utóbbi években ugyanolyan dinamikusan fejlődést mutatott, mint a szépségipar más szektorai. Szakértők kulcsfontosságú trendeket írnak körül a hajápolásban.

Hírlevél - feliratkozás

hirlevelfeliratkozas