Kiemelt külföldi témák

Mozaik Lista

Az Albertsons az USA-ban idén a saját márkás termékei árukészletét 1400 új termékkel tervezi bővíteni. Ez kétszer annyi árucikket jelent, mint az elmúlt évben.

Az USA-ban változik a fogyasztók vásárlói magatartása. Az amerikai fogyasztó továbbra is szem előtt tartja az árakat, de emellett az idő és a kényelem is szerepet játszik abban, hogy melyik lehetőséget választja vásárlása során. Ezért gyakran váltogatja az online és az offline csatornákat.

Az Albert Heijn Hollandiában egy úgynevezett concept store-t nyitott. Az üzlet új arculatát az árukészletre és az üzletberendezésre vonatkozó új megoldások és természetesen az óriási frissáru-kínálat adja meg a legmodernebb technológiá­val párosítva.

A holland szupermarketlánc, az Albert Heijn vásárlói számára meleg készételek házhoz szállítását tervezi.

A Carrefour azt tervezi, hogy a biotermékek forgalmazása területén az élre ugrik. A francia kereskedelmi cég árukészlete már 4000 bioterméket foglal magában, és a jövőben bővítenék a kínálatot.

A Coop Italia kampányt indított az egészséges táplálkozás segítésére.

Az Aldi dániai hálózata 200 millió dán koronát (kb. 27 millió eurót) kapott a német központtól. E készpénzinjekció nélkül az Aldi kénytelen lett volna kivonulni a nagyon versenyképes dán piacról, amelyben a diszkonthálózat csak 3-4 százaléknyi részesedéssel rendelkezik, és ez elmúlt évben 326 millió dán korona (kb. 44 millió euró) mértékű veszteséget könyvelt el.

- A Németországból kapott pénz elősegíti az áruházlánc fejlesztését a jelenlegi 150-ről 190-re növelve az üzletek számát. Arra is szükség lesz, hogy a diszkontáruházak egy részét más, jobb helyszínre helyezzük át – mondta Finn Tang, az Aldi Dánia vezérigazgatója, amint a Lebensmittel Praxis német szakmai lap idézte.

Ugyanakkor arról is biztosított, hogy szükség esetén lehetőség van arra, hogy a központ nagyobb készpénzmennyiséget bocsásson a rendelkezésükre. Az Aldi dániai hálózata óriási nyomás alatt van a konkurens, piacvezető Netto diszkonthálózat részéről, amelynek több mint 450 üzlete van Dániában.

A Lidl írországi részlege új koncepció alapján készül az építkezésre.

A fapép globális hiánya a pelenkák és a WC-papír árának emelkedéséhez vezethet.

Termékmix aktuális szám

 

 

termekmix banner 2018 julius augusztus 2


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2018 julius

web gombok zold belelelapozok

BrandFestival

brandfestival 348x260

Hírlevél - feliratkozás

hirlevelfeliratkozas

Népszerű külföldi témák

Mozaik Lista

A fapép globális hiánya a pelenkák és a WC-papír árának emelkedéséhez vezethet.

Az USA-ban változik a fogyasztók vásárlói magatartása. Az amerikai fogyasztó továbbra is szem előtt tartja az árakat, de emellett az idő és a kényelem is szerepet játszik abban, hogy melyik lehetőséget választja vásárlása során. Ezért gyakran váltogatja az online és az offline csatornákat.

Az Albertsons az USA-ban idén a saját márkás termékei árukészletét 1400 új termékkel tervezi bővíteni. Ez kétszer annyi árucikket jelent, mint az elmúlt évben.

2016-ban a bioélelmiszerek fogyasztása 33 500 millió euró forgalmat generált Európában; 11,4%-kal magasabbat, mint az előző évben. Ebből 30 700 millió eurót az Európai Unió (+ 12 %) tett ki, mely az Egyesült Államok után a második legfontosabb piac.

Cikkbanner MIX LZ