2025. június 14
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25
  • MÁRKA MÖGÖTT

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Rossman

    Két új felsővezető csatlakozott a Rossmannhoz – Sz…

    Üzletlánc

    OKSZ

    OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár…

    Általános

    alza logo

    Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    infláció

    A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg …

    Hírek

    NAK kampány-séfek

    Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” or…

    Hírek

    Szentkirályi Pepsi gyár bejelentés

    Pepsi gyártás újra Magyarországon: A Szentkirályi …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció
    kisállat etetés

    Kettős nyomás alatt az állateledel-piac: Dráguló f…

    Polc

    bolt vásárló

    A cukor­mentes termék „már alap a választékban” …

    Polc

    BEVÁSÁRLÓTÁSKA

    Hazai gyártók új kihívások előtt: Fókuszban a magy…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    bevásárlókosár

    Hosszútávú a fogyasztói viselkedésváltozás, nem cs…

    Trend

    asda logo

    Támogatják a helyi közösségeket

    Kereskedelem

    paradicsomvásárlás

    A cél a gyümölcsfogyasztás növelése

    Kereskedelem

  • Újdonságok

Polc

Könnyedség jellemzi a nyári testápolást
Polc
2022. július 22

Könnyedség jellemzi a nyári testápolást

A nyári szezon jó alkalom a napi testápolási rutin megváltoztatására. A tavaszi felfrissülés után a nyári napfény és szél miatt a bőr megfelelő kezelést és intenzív regenerációt igényel, amihez színes termék­­kínálatból választhatnak a vásárlók.

Karcsúbb és feszesebb kínálattal
Nyáron a napsütéses nappalok, szeles éjszakák, esetleg vízpart melletti szórakozás – ami jót tesz a hangulatnak, az sokszor fokozott stresszt jelent a szervezetnek. A hőségben az emberek teste sokféle igénybevételnek van kitéve. A látható következmények, például a leégés, a bőr idő előtti öregedése, a száraz vagy viszkető bőr, valamint a pattanások és a pigmentfoltok ellen lehet tenni. Az erős napsugárzás, a száraz levegő, illetve a vízhiány elősegíti a bőr rugalmasságának csökkenését.
„A bőrvédő, bőrfeszesítő ápolás segíthet megelőzni a tapasztalható problémákat, és megbánás nélkül élvezheti mindenki a meleg évszakot. A nyári hónapok alatt fokozottan megnő a 250 ml-es kiszerelésben kapható Helia-D Bőrfeszesítő Testápoló – Polyplant komplex, azaz 8 féle növényi kivonatot tartalmazó termék, melynek összetevői egymás hatását erősítve elősegítik a tónusos, gyönyörű bőr kialakítását – termékünk iránti kereslet. Nagy siker még a 200 ml-es Helia-D Narancsbőr Elleni Karcsúsító Gél, amely paprika- és fahéjolaj tartalmának köszönhetően fokozza a vérbőséget, élénkíti a vérkeringést és segít eltávolítani a kötőszövetekben található méreganyagokat” – tudtuk meg Saródy Katalintól, a Helia-D Kft. marketing asszisztensétől.
Mint megjegyezte, nyáron a könnyed állagú, gyorsan felszívódó termékek, amelyek nem hagynak ragacsos érzetet, illetve a nem túl intenzív, enyhe illatú termékek a kedveltebbek.

Újdonságok a nyaralásra is
„Egyrészt a webshopunk egyik sztárja a sheavaj. Ideális termék nyáron is, kiválóan ápolja és nyugtatja a napnak és a sós tengervíznek kitett bőrt. A sheavaj összetevőként nagyon sok kozmetikai termékben megtalálható. A Manna azonban, mint a sheavaj specialistája, a legjobb minőségű nyersanyagból, kíméletes thermo-kozmetikai eljárással kezelve, tiszta esszenciaként kínálja ezt a természeti kincset. Másrészt, már most látható, hogy a legújabb Manna koktélszappanok – a gin-tonik, a mojito és a pina colada – az év egyik legnagyobb dobásának bizonyulnak” – mondta Varga-Darabos Andrea, a Manna Natúr Kozmetikum tulajdonosa.
Varga-Darabos Andrea elárulta, hogy a Manna prémium szappanok és folyékony tusfürdők stabil keresletnek örvendenek az év során. A legújabb hialuronsavas tusfürdők különösen megmozgatták a vásárlók fantáziáját idén nyáron. Az illatok közül a könnyedebb, nyári illatok örvendenek nagy népszerűségnek. „Ez különösen a szintén újdonság, »Balaton« elnevezésű sorozatba tartozó hévízi iszapszappanunk esetén látható, amely eukaliptusz illattal hódít” – egészítette ki.
A tapasztalat azt mutatja, hogy a Manna vásárlói kedvelik a kisebb „on-the-go” kiszereléseket. A Mannánál, a sheavajak esetében az egész évben sikeres 50 ml-es kiszerelés mellett a 15 ml-es kis kiszerelés is különösen ­népszerű nyáron, mert elfér a táskában. Azonban a nagyobb kiszerelés esetén sem látunk visszaesést, a nyaraló úti csomagban mindig talál helyet.
„Nem látunk különbséget az év közbeni igényekben, a fenntarthatóságra törekvés, a tudatos bőrápolás minden évszakban lényeges. Sikereink titka a »totális« termék, amely hasznosság, használati élmény és praktikum mellett a hite­leséget is garantálja. A Manna, a sheavajak és szappanok esetében a Cosmos Natural minősítésre különösen büszke” – közölte Varga-Darabos Andrea, hozzátéve, hogy ez a szempont a nyári testápolás során is döntő érv.
Mint mondta, bármilyen nyári termékről legyen is szó, a Mannánál az egészséges életmódot a folyamatosan auditált Cosmos Natural minősítés, a bőrvédelmet a kompromisszummentes minőségi alapanyagok, a környezetvédelmet pedig a nemzetközi Cruelty Free minősítés jelenti. „Ezeket a fontos értékeket a Manna nem magáról állítja, hanem szigorú intézetek igazolják” – hangsúlyozta Varga-Darabos Andrea.
A Manna kiemelkedő kompetenciával bír az online ­piacon. Termékeinek bevezetésében a kiskereskedelmi akciók és kihelyezés-támogatások mellett, a közel egymillió követővel rendelkező Facebook oldal és a többszáz-ezres webshop vásárlói csoportjával való direkt kommunikálás a meghatározó.

Előtérbe került a környezetvédelem
Rácz Andrea, a dm Kft. ­szortiment menedzsere szerint nyár elején az önbarnító termékek nagyobb figyelmet kapnak a vásárlóknál. Továbbá a napozás utáni készítmények, bőrnyugtató termékek kereslete nő meg a szezon kezdetével.
„Kiszerelés szempontjából nincs változás a nyári és a téli termékek között. Utazáshoz a kisebb kiszerelések kedvezőbbek” – jegyezte meg Rácz Andrea szortiment menedzser, hozzátéve, hogy a tudatos vásárlók pedig az újratölthető kis mini flakonok segítségét veszik igénybe, már nemcsak a repüléshez, hanem egyéb nyaralások alkalmával is.
Nyáron a könnyebben felszívódó, géles állagú termékeket részesítik előnyben a vásárlók. Mint a parfümöknél, itt is a könnyebb, nyári illatok kerülnek előtérbe.
„A választási preferenciák között általában megtalálható például a bőrvédelem, állag, felszívódás, illat, környezetvédelem, kiszerelés, ár. A testápoló termékeknél az összetevők alapján is beszélhetünk környezetbarát lehetőségekről, de a csomagolások terén is vannak alternatívák: egyre több az újrahasznosított csomagolásban polcra kerülő termék, az utántöltőkkel pedig jelentős mennyiségű csomagolás spórolható” – ismertette a dm kínálatát a szortiment menedzser. Mint mondta, a választékban szilárd testápolási termékek is elérhetők már, ezekkel egyrészt műanyagot lehet spórolni, másrészt utazásnál nagyon praktikusak, hiszen biztosan nem folynak ki.
Mint megtudtuk, a szezon alatt a nyári testápolási termékek folyamatosan jelen vannak az active beauty magazinban, többszörös pont-promóciókkal támogatják a termékeket, illetve az online felületeken és az online hírlevelekben is találkozhatnak a vásárlók a testápolással kapcsolatos tájékoztató anyagokkal.

Könnyed önbarnítással
A könnyed textúrájú, barnító, esetlegesen csillámló, gyümölcsös ­illatú testápolók, testpermetek kerülnek nyáron fókuszba, illetve az alak­formáló, karcsúsító, bőrfeszesítő termékek kereslete is növekedést mutat a tavaszi, nyári időszakban – tudtuk meg Tokaji Orsolyától, a Rossmann Magyarország Kft. kategória menedzserétől.
„Amik kiugróak, és az idei év trendjének nevezhetőek, azok az önbarnító termékek, amik magukkal vonzották a bőrradírokra való igénynövekedést is. Ennek oka, hogy érdemes a bőr leradírozása után használni önbarnítót, az egyenletes eredmény érdekében” – árulta el a kategória menedzser.
Mint megtudtuk, mára már az önbarnítók kínálata közel duplájára növekedett a Rossmann polcain az elmúlt évekhez képest. A vásárlók igényük szerint válogathatnak, mivel a termékek több árnyalatban és állagban nyújtanak megoldást az ilyen módon barnulni vágyóknak.
A fogyasztói igényekre válaszolva idén kerültek bevezetésre a St. Moriz termékcsalád tagjai, amelyek kizárólag a Rossmann üzletekben kaphatóak. „Kínálatunkat mindenki könnyedén áttekintheti a webshopunkban, ahol kényelmesen tájékozódhatnak a speciális termékjellemzőkről. Vevőink keresik ezeket a termékeket, aminek több oka is van: féltik a bőrüket a pigmentációtól, napégéstől, bőrgyógyász nem ajánlja a napozást, szolárium használatát. Mindemellett időt spórolhatunk meg ezeknek a termékeknek a használatával” – ismertette az önbarnítókat Tokaji Orsolya.
Mint megjegyezte, a termékek keresletében szezonalitás tapasztalható, ami jelenleg a tavaszi, nyári hónapokra korlátozódik. Ezen időszakban a drogérialánc szórólapjaiban több hirdetés, és akció található, ezzel is vásárlásra és a termékek használatára ösztönözve vásárlókat.

 

(TERMÉKMIX magazin – 2022. júliusi szám)

AKTUÁLIS LAPSZÁM ELÉRHETŐ ITT:

  • Előző cikk: Egyre nehezebb az iskolatáska Előző
  • Következő cikk: Nem csak sérülések kezelésére Következő

Legfrissebb

Rossman

Két új felsővezető csatlakozott a Rossmannhoz – Szimeiszter …

2025.jún..13

OKSZ

OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztér…

2025.jún..12

alza logo

Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

2025.jún..12

pénztár

Az OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!

2025.jún..11

NAK kampány-séfek

Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” országos sze…

2025.jún..11

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom