A Sport egy évvel 70. születésnapja előtt egy igazi újdonsággal jelentkezik. Magyarország egyik legkedveltebb szeletes csokoládé márkája ugyanis egy teljesen új termékszegmensben, a szaloncukrok piacán is pályára lép, a brand ikonikus figurája és csapatkapitánya, Edző bá irányításával.

Nem véletlen az időzítés, hiszen a karácsonyi időszak üzletileg igazán jelentős a Sportot is gyártó Mondelez Hungária életében. Az ünnepi szezonban egyre többen fogyasztják a speciálisan karácsonyinak szánt termékeinket. A karácsonyi édesség szortiment kulcsterméke kétségtelenül a szaloncukor. A Mondelez már évek óta jelen van a piacon egy sikeres nemzetközi márkája, a Milka révén, és most a Sport szaloncukor debütálásával szeretne valódi újdonságot és örömöt hozni a magyar fogyasztók életébe.

A Sport szaloncukor a klasszikus Sport szelet jellegzetes csokoládés, rumaromás ízélményét idézi, azonban a csomagolást kibontva egy állagra krémesebb, pralinészerű édességet élvezhetnek majd a fogyasztók – mondta Jantász Nikolett, a Milka szezon és praliné szegmens junior márkamenedzsere.

A Sport generációkat köt össze, s az előttünk álló ünnepi időszak is az összetartozás öröméről szól. A Sportra már a megjelenését követő években is akkora fogyasztói kereslet mutatkozott, hogy három műszakban folyt a gyártása. A Sport népszerűsége azóta is töretlen, mind a mai napig, évente több mint 60 millió darabot vásárolnak belőle a rajongók. Büszkék vagyunk arra, hogy a szeletes szegmensben piacvezető Sport márka portfolióját a Sport Ziccer ostyaszelet megjelenése után, idén a szaloncukor szegmensben tovább bővíthetjük. Reméljük, sok-sok fenyőfára kerülnek majd fel a jellegzetes szín- és ízvilágú Sport szaloncukrok, és ajándékozáskor is szívesen választják majd a vásárlók az új terméket – tette hozzá Nagyidai Krisztina, a Sport márkamenedzsere.