2025. május 20
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25
  • MÁRKA MÖGÖTT

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Dm

    dm Beauty Workshop 2025 – élmény és szépség az #eg…

    Üzletlánc

    Auchan bejárat

    Több mint ezer piperecikk és drogériai termék lesz…

    Üzletlánc

    Az euróövezetben 2,2 százalékkal emelkedtek a fogy…

    Általános

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek

    Termékvisszahívás: tojást tartalmazhat a „tojás né…

    Hírek

    Hogyan formálja a szín az ízérzékelésünket? Meglep…

    Hírek

    Fél évszázad után lecserélik a vonalkódokat

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    Grill és koktél – a nyár megkoronázott párosa…

    Polc

    Habzó trendek és kihívások

    Piac

    Kisüzemi sörök: apró lépések a nagy piac szorításá…

    Piac

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend

    Nehézségek ellenére is növekedés: a Bonduelle mege…

    Ipar

    Tovább növekszik a tojásipari óriás: Európa vezető…

    Ipar

    A rizs világpiaci ára történelmi mélyponton

    Ipar

  • Újdonságok

Innováció

Kalifával a csúcsra
Innováció
2021. december 01

Kalifával a csúcsra

A Kalifa immár ötödik éve, 2017 óta támogat magashegyi expedíciós hegymászókat és más outdoor, illetve extrém sportolókat, termékeinkkel pedig több jelentős hazai terepsport-rendezvény frissítőpontjain is találkozhatnak az indulók. Ezzel az elmúlt évek során jelentős médianyilvánosságra tettünk szert, a Kalifa márkanév pedig egyre szorosabban összefonódik a kimagasló (sport)teljesítménnyel, a természetjárással, az egészséges és az aktív életmóddal. Szponzorációs programunk szlogenje, a „Kalifával a csúcsra” azonban nem csupán fogyasztóink felé megfogalmazott üzenet, hiszen munkatársainkat is ennek szellemében ösztönözzük a folyamatos fejlődésre, partnereink számára pedig a közös sikerek iránti elkötelezettségünket fogalmazza meg.

Örömteli egészség
A tavaly kirobbant Covid-járvány nehéz helyzetbe hozta a hazai élelmiszeripart is. A szakma fogalomtárába hirtelen bekerült a „járványkamra” kifejezés és néhány hónapig szinte minden összegzésben helyet kapott, azonban a fogyasztói élelmiszer-felhalmozás lecsengésével mára lényegében kikopott a köztudatból. Horeca partnereink rettenetesen megszenvedték a lezárásokat, míg a kiskereskedelem szárnyalt, persze egyes termékkategóriák jobban, mások kevésbé.
Mindeközben fogyasztói oldalról egyértelműen felértékelődött az egészséges élelmiszerek iránti igény, ami a Kalifát arra sarkallta, hogy ösztönzőként tekintsen a nehézségekre és ebben a kiszámíthatatlan környezetben az egészséges élelmiszerek kategóriáját erősítő széles termékportfóliójára alapozzon.
Cégünk tehát a 2020-as év nehézségei ellenére, vagy éppen ez által ösztönözve lépett az arculatváltás útjára. „Örömteli egészség” szlogenünk jegyében folyamatosan megújulnak csomagolásaink és az eddig kapott fogyasztói visszajelzések alapján úgy látjuk, a lehető legjobb irányba haladunk. Majd minden csomagolásunk frontoldalán megtalálható egy rövid üzenet, amely alapján a fogyasztók az adott termék egészséges táplálkozásban betöltött szerepéről tájékozódhatnak. Ezt az üzenetet pedig az adott termékben megtalálható vitaminok, illetve ásványi anyagok mennyiségi adataival hitelesítjük a hátoldali tápanyagtáblázatban, ezzel segítve a fogyasztókat a tudatos vásárlásban.

Fontos fejlesztések és raktárbővítés
Az arculatváltás mellett technikai oldalról is sikerült megerősödnünk. Pátyi üzemünkben folyamatosan zajlanak fejlesztések, ezt a koronavírus járvány sem akaszthatta meg. Cégünk a ­2020-as év végéig négy új csomagológépet is munkába állított. Az önerőből megvalósított, közel félmilliárd forintos beruházásnak köszönhetően az előző év novemberében megkezdtük visszazárható (doypack) csomagolású termékeink gyártását, elsőként a 180 grammos kiszerelésben kínált aszalt szilvát és aszalt vörös áfonyát.
A 2021-es évet pedig raktárbővítéssel kezdtük. Az új raktáregység szeptemberben készült el és nagyságrendi­leg 25%-kal növelte meg a pátyi üzem raktárkapacitását. A járványhelyzet egyebek mellett a beszerzések eddig megszokott dinamikájára is hatással volt. Az általános bizonytalanság miatt az előrendelések terén nagyobb óvatosság volt jellemző, amelyet természetszerűleg követett a gyors és fennakadásmentes kiszolgálás igénye. Ennek 2020-ban sikerült maradéktalanul eleget tennünk, azonban a vezetőség úgy látta, hogy az akkor már előre jelezhető, nemzetközi szállítmányozási tendenciákban rejlő kockázatot raktárbővítéssel tudjuk csak mérsékelni. Ennek köszönhetően, habár recseg-ropog a globális ellátási lánc, a Kalifa felkészült az idei karácsonyi szezonra, és minden partnerét 100%-ban ki tudja szolgálni.

Legkisebb partnereink felé is elkötelezettek vagyunk
A legnagyobb hiper- és szupermarketek, illetve diszkontláncok mellett számos független kisboltot, illetve kisebb bolthálózatokat is partnereink között tudhatunk. Az elmúlt évek fejlesztései során különös figyelmet fordítottunk rájuk is, hiszen meggyőződésünk, hogy széles termékportfóliónkkal akkor találkozhatnak legnagyobb eséllyel a fogyasztók, ha a legkisebb sarki ABC polcain is megtalálhatóak a Kalifa termékei.
Éppen ezért a 2020-as évben 50%-kal bővítettük slepp­túrás állományunkat, kollégáink jelenleg elsősorban Buda­pesten és Pest megyében szolgálják ki partnereinket. Lényegében minden, központi raktárral nem rendelkező bolthoz, illetve bolthálózathoz slepptúrás kollégáink juttatják el a Kalifa termékeit. Az elmúlt két év során autóparkunkat lecseréltük, modernizáltuk és minden slepptúrás autó mobilnyomtatóval van felszerelve, így rögtön gépi számlát tudnak adni kollégáink. (x)

 

(Termékmix magazin – 2021. novemberi szám)

Aktuális lapszám digitális verziója itt elérhető:

Tags: egészség, Kalifa
  • Előző cikk: Érkezik a karácsonyi szezon nagy meglepetése, a Sport szaloncukor Előző
  • Következő cikk: Minden adott: környezetvédelem, egészség, ízélmény Következő

Legfrissebb

Termékvisszahívás: tojást tartalmazhat a „tojás nélküli” szá…

2025.május.20

Dm

dm Beauty Workshop 2025 – élmény és szépség az #egészenén je…

2025.május.19

Óriási fejlesztés a Kométánál: Kaposvár lehet Európa húsipar…

2025.május.19

Tavaszi adócsomag 2025 – széles körű változások több adónemb…

2025.május.19

Fél évszázad után lecserélik a vonalkódokat

2025.május.19

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom