A Penny Italia elindította a Foreveryou nevű új saját márkás termékcsaládját, amelyet kifejezetten az 50-70 éves fogyasztók számára terveztek.
A Foreveryou termékek november 7-től kerülnek az üzletekbe, és már kezdetben is 15 funkcionális élelmiszer- és kozmetikai terméket fog kínálni, amelyek mind az egészség és a jó közérzet támogatásához járulnak hozzá.
A Foreveryou márka kifejlesztését alapos kutatás és tesztelés előzte meg annak érdekében, hogy a termékei megfeleljenek az idősebb fogyasztók speciális igényeinek. A Penny Italia egy gyógyszeripari céggel is együttműködött annak érdekében, hogy a termékek hatékonyak és megfizethetőek is legyenek.
A termékcsalád olyan élelmiszereket tartalmaz, amelyeket béta-glükánokkal, omega-3-mal és arabinoxilánokkal gazdagított tápanyagokat is tartalmaznak, támogatva a szív egészséges működését és a vércukorszint szabályozását.
Ahelyett, hogy olyan különféle összetevőket tartalmaznának, mint például a kalcium, foszfor, magnézium, cink és vitaminok, ezek a termékek az általános egészséget és jólétet támogató konkrét tápanyagokra összpontosítanak.
A Foreveryou kozmetikai termékei esetében az alacsony nikkeltartalmú összetevők jobb hidratálást biztosítanak, csökkentik a bőrhibákat, és kíméletesebben tisztítanak.
„A Foreveryou termékcsalád bevezetéssel nemcsak azt szeretnénk elérni, hogy mi legyünk az elsők, akik egy ilyen sajátmárkát a piacra dobunk, hanem azt is, hogy megmutassuk, képesek vagyunk fenntartható kiskereskedőként működni, figyelünk az egészséges táplálkozásra, és értjük a piaci igényeket is, így olyan termékeket kínálhatunk, amelyek, mint ebben az esetben is, még nincsenek jelen a piacon” – nyilatkozta Nicola Pierdomenico, a Penny Italia elnöke.
„Az árakat tekintve a Foreveryou termékek minőségükből adódóan is egy magasabb árkategóriába tartoznak, mint a hagyományos saját márkás termékek. Például az omega-3-mal dúsított márkás UHT tejhez képest a Foreveryou termékek 25-30%-os árkülönbséggel rendelkeznek” – tette hozzá Pasquale Nicastro kereskedelmi igazgató.
A Penny Italia várakozásai szerint a Foreveryou az első évben 3,5 millió eurós bevételt fog generálni.