A vállalat úgy véli, hogy Sara segítségével közelebb kerülhet ügyfeleihez.

A SPAR Szlovénia bemutatta Sara-t, a mesterséges intelligencia segítségével létrehozott virtuális influenszert – írja az ESM.

A vállalat közlése alapján Sara, a virtuális karakter Instagram és a TikTok posztokban vitatja meg a különböző hétköznapi és a társadalmi kérdéseket. A karakter azonosítóját, a @nerelna.sara-t egy profi írókból és alkotókból álló csapat hozta létre, akik pozitív és felelős tartalmak létrehozására törekednek. A szupermarketlánc azt reméli, hogy a karakteren keresztül inspirálni tudja az embereket arra, hogy jobb, egészségesebb és felelősségteljesebb életet éljenek a digitális környezetben.

A SPAR egyúttal szeretné megnyerni magának a fiatalokat, és elérni, hogy kövessék Sarát a közösségi médiában. A tartalmak az ígéret szerint számos témát érintenek, többek között a fenntarthatóságot, az új technológiákat és az internet biztonságos használatát. Felhívják a figyelmet a digitális világ különböző buktatóira és veszélyeire, és a technológia biztonságos használatára.

A vállalat úgy véli, hogy Sara segítségével közelebb kerülhet ügyfeleihez.

Az Euromonitor International 2023 novemberében kiadott jelentése szerint 2024-ben a mesterséges intelligencia, a fenntarthatóság, valamint a társadalmi, gazdasági és politikai tényezők fogják meghatározni a globális fogyasztói trendeket.

(Kép: spar.si)