"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kereskedelem

eMAG

A magyar internetezők vásárlási szokásait ugyan folyamatosan alakítják az infláció hatásai, a jól megszokott minőségből azonban nem tervezünk lényegesen lejjebb adni. Alapvető élelmiszerekből, kozmetikumokból, ruhából és cipőből nem hajlandó olcsóbbat venni a vásárlók többsége, inkább hajlanak a vásárolt mennyiség csökkentésére. Az év hátralévő részében tehát a korábbinál többen igazíthatják majd vásárlásaikat a szükség helyett a kampányokhoz és leértékelésekhez - derül ki abból a hazai internetezőkre reprezentatív felmérésből1, amelyet a GKID piackutató cég készített az eMAG megbízásából.

Starbucks

Az élelmiszerhulladék mennyiségének csökkentésére hívja fel a figyelmet a Starbucks Magyaroroszág az Élelmezési világnap alkalmából. A kávézólánc több mint egy évtizedes magyarországi működése óta már számos fenntarthatóságot támogató kezdeményezést vezetett be. 2021 májusától a Munch ételmentő platformmal együttműködve lép fel közösen az élelmiszerpazarlás ellen. Az együttműködés indulása óta a két vállalat több mint 17 000 doboz élelmiszert mentett meg.