"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kereskedelem

Minden champagne pezsgő, de nem minden pezsgő champagne

A Szent István Napok keretében három napon keresztül bárkinek lehetősége lesz fejest ugrani a hűs, pezsgő italok világába. A Buborék Fesztiválon augusztus 20. és 22. között akár champagne-t, akár prossecót kóstolunk, biztos kapunk minden pohár ital mellé egy izgalmas történetet is. De vajon mi a két ital közti különbség, és champagne vagy prosecco Törley József népszerű pezsgője?

Csaknem kétezren vettek részt a Nébih, a Debreceni Egyetem GTK Marketing és Kereskedelem Intézet, valamint a TÉT Platform Egyesület második közös reprezentatív kutatásában 2021 májusában. A felmérésből kiderült, hogyan változtak a Covid-19 járvány első és harmadik hulláma között a háztartások élelmiszervásárlási és élelmiszerfogyasztási szokásai. Az eredmények azt mutatják, hogy az első hullám idején tapasztalt sokkhatás elmúlt, ugyanakkor a lakosság megőrizte az elővigyázatosságát, és vannak olyan szokások, amelyek hosszú távon is velünk maradnak.

Harry Potter és a Jóbarátok a legnépszerűbb sulis termékek a Tescóban

 

Már megkezdődött a felkészülés az iskolaszezonra, az igazi roham azonban a hónap végére várható. A szülők többsége arra számít, hogy a digitális oktatás helyett az iskolapadban zajlik a következő tanév. Idén is vannak sikertermékek, amelyek hódítanak, a Tesco pedig az év közben megszokotthoz képest háromszoros választékkal várja a vásárlókat. Az áruházlánc azonban nemcsak a vásárlók, hanem munkatársai és családjaik tanévkezdésére is gondolt. A gyerekek nyári táborban, a szülők pedig kedvezménykuponnal és extra szabadnappal készülhetnek az iskolára.

Tags:
Az év webshopja kerestetik

Ötödik alkalommal küzdenek meg a magyarországi webáruházak Az Év Webshopja címért. A verseny résztvevőit kizárólag szakmai szempontok alapján értékeli a zsűri, így nemcsak a nagy múlttal rendelkező, „óriás” webáruházak, hanem az újonnan piacra lépő, „kisebb” oldalak is jó eséllyel pályázhatnak a 2021-es Az Év Webshopja címre.