A magyarok átlagosan napi két kávét isznak és a kedvencük az espresso - derült ki az OMV friss kutatásából.
Bővebben: Kutatás: megdönthetetlen az espresso népszerűsége itthon
Bővebben: Kutatás: megdönthetetlen az espresso népszerűsége itthon
A koronavírus-járvány kirobbanása óta hatalmasat változott az életünk, ami a bevásárlási szokásainkat sem hagyta érintetlenül.
Bővebben: Továbbra is az Auchant követik a legtöbben, de a Penny követőtábora is hatalmasat nőtt
Bővebben: A jó árú élelmiszereket és gépeket keresték a vásárlók 2022-ben
Bővebben: Terjed a Vásárolj most, fizess később szolgáltatás, de vannak buktatói
Bővebben: 0,6%-kal emelkedett a kiskereskedelmi üzletek forgalma novemberben
Bővebben: Az online vásárlásra inkább a fiatalok szavaznak, a környezettudatosság kortól független