"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kereskedelem

Folyamatosan zajlik 2024-ben is a menhelyeken élő cicák és kutyák támogatása a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány együttműködése keretében. A kezdeményezéssel tavaly többek között 32 ezer kilogramm száraztáp és több mint 45 ezer darab konzerv gyűlt össze számukra.

Ünnepélyes keretek között adták át a Rossmann Magyarország és Coty Hungary Kozmetikai Kft. által közösen szervezett, tavaly év végi nyereményjáték fődíját, egy káprázatos tűzpiros Fiat 500-ast, a Schiller Autó Család Fiat márkakereskedésében Budapesten. Az autó a drogériában meghirdetett „Nyerd meg álmaid autóját karácsonyra!” nevű játék főnyereménye volt.

Általában 2-3 órát töltenek el a vevők a bevásárlóközpontokban a kuponos akciók kedvéért, és akár sorba is állnak az üzletekben, ha elég nagy az árengedmény a kiszemelt termékre – mutat rá az Etele Plaza online kutatása. A látogatók leginkább ruhára és cipőre, élelmiszerre, valamint tisztítószerekre váltják be a kedvezményes utalványokat. A vevők között sokan vannak, akik 3-5 kilométert is legyalogolnak egy kuponos bevásárlás során, így akár több száz kalóriát is elégethetnek.