Kutatások és trendek igazolják, hogy egyre fontosabbak a vásárlásban a convenience (kényelmi) üzletek. A folyamatban nagy szerepet játszanak a fiatal vásárlók.
Kutatások és trendek igazolják, hogy egyre fontosabbak a vásárlásban a convenience (kényelmi) üzletek. A folyamatban nagy szerepet játszanak a fiatal vásárlók.
A Mintel európai termékadatbankja a desszerteket és nassolnivalókat vizsgálta és megállapította, hogy a fogyasztók e termékek kiválasztása során is ügyelnek
az egészségükre.
A fogyasztói magatartást világszerte alapjaiban változtatja meg a várható élettartam, a kevesebb gyermek és az individualizáció trendje. Az Euromonitor International globális trendeket fogalmazott meg.
A várakozásokkal ellentétben nem nőtt, hanem decemberben is csökkent a tartós használati cikkek megrendelés-állománya az Egyesült Államokban - derült ki a washingtoni kereskedelmi minisztérium statisztikai intézete, a Census Bureau (CB) által pénteken közölt kimutatásból.
Bővebben: Csökkent a tartós használati cikkek fogyasztása az Egyesült Államokban