Sokan szeretnének fenntarthatóbb életmódot folytatni.
A németországi vásárlók több vegán terméket vásárolnak a diszkontokban egy felmérés szerint, amelyet az Aldi megbízásából az Appinio készített. A kutatásról az esmmagazine.com számolt be.
A közelmúltban végzett felmérések szerint az emberek több mint 90%-a szeretne fenntarthatóbb életmódot folytatni, de csak minden tizedik embernek sikerült megváltoztatnia vásárlási és fogyasztási szokásait.
Az Aldi Nord és Süd üzletláncok is részt vesznek a Veganuár nevű kezdeményezésben. Az Egyesült Királyságból indult Veganuár célja, hogy januárban minél többen próbálják ki a növényi alapú étrendet.
Az üzlethálózat az év eleji kóstolóhéten kívül digitális csatornáin alternatív táplálkozási tippekkel, receptekkel és egyéb termékjavaslatokkal segíti az érdeklődőket.
Egy másik felmérés, a Kaufland felmérése szerint Németországban minden ötödik ember (20,5%) érdeklődik a vegán életmód iránt, és legalább alkalmanként fogyasztott már vegán ételeket. A felmérés szerint a legkeresettebb termékek a tejhelyettesítők, a húspótlók és a vegán kolbászok.