Az Albertsons az USA-ban idén a saját márkás termékei árukészletét 1400 új termékkel tervezi bővíteni. Ez kétszer annyi árucikket jelent, mint az elmúlt évben.
Az Albertsons az USA-ban idén a saját márkás termékei árukészletét 1400 új termékkel tervezi bővíteni. Ez kétszer annyi árucikket jelent, mint az elmúlt évben.
Az Albert Heijn Hollandiában egy úgynevezett concept store-t nyitott. Az üzlet új arculatát az árukészletre és az üzletberendezésre vonatkozó új megoldások és természetesen az óriási frissáru-kínálat adja meg a legmodernebb technológiával párosítva.
A holland szupermarketlánc, az Albert Heijn vásárlói számára meleg készételek házhoz szállítását tervezi.
A Carrefour azt tervezi, hogy a biotermékek forgalmazása területén az élre ugrik. A francia kereskedelmi cég árukészlete már 4000 bioterméket foglal magában, és a jövőben bővítenék a kínálatot.
A Coop Italia kampányt indított az egészséges táplálkozás segítésére.
Bővebben: A Coop Italia egészséges snackeket kínál a pénztáraknál