A diszkontlánc lengyelországi boltjaiban már kapható a különleges desszert.
A Lidl lengyelországi jégkrémbeszállítója, a Willisch Facebook-oldalán jelentette be, hogy egy igen különleges jégkrémet készített a diszkontlánc részére. A mesterséges intelligencia tervezte meg a Popcornium Karmelotron névre keresztelt jégkrém ízét, a csomagolás grafikai képét és a marketinget. A jégkrém ízvilága a sós pattogatott kukorica és a karamell szokatlan kombinációja, amely hétfő óta elérhető a Lidl lengyelországi üzleteiben.
A Willisch Facebook-posztját is a mesterséges intelligencia generálta, és a bejegyzés vége arra utal, hogy itt a fagylalt új korszaka.
A lengyel lap, az oiot.pl azt írja, hogy a lengyel családi vállalkozás 1983 óta készít jégkrémeket, fagyasztott desszerteket, és kínálatukban már több mint 200 féle íz található. Termékeik fagylaltozókban, boltokban és online is kaphatóak. A technológia többféle csomagolási változatot és marketing tartalmat is létrehozott a karamellízű pattogatott kukorica jégkrém mellé. A cég tulajdonosa, Robert Willisch közölte, hogy a ChatGPT-t használták fel a projekthez, amely a cég eddig kínált jégkrémízeinek listáját használta alapul a tervezéshez.
A desszert hétfő óta egész Lengyelország területén kapható a Lidl üzletekben.
A mesterséges intelligencia egyre nagyobb figyelmet kap a kiskereskedelemben. Készült már a technológia segítségével például sör, és már arra is van példa, hogy kozmetikumok termékfejlesztéséhez használják fel.
(Kép: Facebook/Willisch)