2025. június 13
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25
  • MÁRKA MÖGÖTT

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    OKSZ

    OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár…

    Általános

    alza logo

    Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

    Üzletlánc

    napelem-dm

    Elkészült a dm első közös, 14 országra vonatkozó f…

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    infláció

    A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg …

    Hírek

    NAK kampány-séfek

    Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” or…

    Hírek

    Szentkirályi Pepsi gyár bejelentés

    Pepsi gyártás újra Magyarországon: A Szentkirályi …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció
    kisállat etetés

    Kettős nyomás alatt az állateledel-piac: Dráguló f…

    Polc

    bolt vásárló

    A cukor­mentes termék „már alap a választékban” …

    Polc

    BEVÁSÁRLÓTÁSKA

    Hazai gyártók új kihívások előtt: Fókuszban a magy…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    bevásárlókosár

    Hosszútávú a fogyasztói viselkedésváltozás, nem cs…

    Trend

    asda logo

    Támogatják a helyi közösségeket

    Kereskedelem

    paradicsomvásárlás

    A cél a gyümölcsfogyasztás növelése

    Kereskedelem

  • Újdonságok

Kereskedelem

A brit Aldi a tejtermékeken nem a fogyaszthatósági időt fogja feltüntetni
Kereskedelem
2023. augusztus 14

A brit Aldi a tejtermékeken nem a fogyaszthatósági időt fogja feltüntetni

A diszkontlánc ezzel is szeretné csökkenteni az élelmiszer-pazarlás mértékét az Egyesült Királyságban.

A brit Aldi az angliai és walesi üzleteiben a friss tejtermékeknél a „fogyasztható” dátum helyett ezentúl a minőségmegőrzés dátumát tünteti fel, hogy ezzel is csökkentse az élelmiszerpazarlást – írja az ESM.

A diszkontlánc közleménye szerint a változtatásokat az év végéig vezetik be az üzletekben.

A hulladékcsökkentéssel foglalkozó jótékonysági szervezet, a WRAP szerint évente közel 300 000 tonna tejet dobnak ki az Egyesült Királyságban, és a háztartások fele a fogyaszthatósági idővel magyarázza a kidobást. Az Aldi arra szeretné ösztönözni a vásárlókat, hogy a tej kidobása előtt végezzenek szagpróbát, mivel a termék általában a minőségmegőrzési időn túl is biztonságosan felhasználható, feltéve, hogy megfelelően tárolták, és nincs rossz szaga.

Liz Fox, az Aldi UK fenntarthatósági igazgatója azt mondta, hogy folyamatosan azon dolgoznak, hogy minél fenntarthatóbban működjenek, és ahol csak lehet, igyekeznek megelőzni az élelmiszer-pazarlást az üzleteikben, és a vásárlókat is arra ösztönzik, hogy kevesebb élelmiszert dobjanak ki otthon.

Az Aldi azt reméli, hogy ez a lépés is hozzájárul ahhoz, hogy 2030-ra a felére csökkenjen az élelmiszer-pazarlás mértéke. A kiskereskedő már mintegy 60 friss gyümölcs- és zöldségáruról – például almáról, körtéről, citrusfélékről, burgonyáról, sárgarépáról és hagymáról – távolította el a minőségmegőrzési időt.

Idén év elején kezdett a brit Aldi együttműködni a Too Good To Go nevű élelmiszerhulladék-megelőző alkalmazással, amely 3,30 fontért kínál közeli lejáratú élelmiszerekből álló csomagot. Minden egyes zacskó legalább 10 font értékű élelmiszert tartalmaz.

Tags: Aldi, élelmiszer hulladék, élelmiszer pazarlás, Egyesült Királyság
  • Előző cikk: Lengyelországban csökkent az infláció, már tíz százalékhoz közelít Előző
  • Következő cikk: Mesterséges intelligenciával tervezett jégkrémet árul a Lidl Következő

Legfrissebb

OKSZ

OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztér…

2025.jún..12

alza logo

Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

2025.jún..12

pénztár

Az OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!

2025.jún..11

NAK kampány-séfek

Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” országos sze…

2025.jún..11

infláció

A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg az előző é…

2025.jún..11

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom