A holland szupermarketlánc, az Albert Heijn nemrégiben öt friss csomagot vezetett be a piacra.

„A fogyasztók egyre inkább tisztában vannak az egészséges táplálkozás fontosságával, ezen belül pedig a zöldségek szerepével. Ugyanakkor az emberek nehéznek találják az egyszerre ízletes, kényelmes és egészséges ételek elkészítését. Ez főként az idő és inspiráció hiányának tudható be” – mondja az AH szóvivője, Pauline van den Brandhof.
A kényelmi zöldség a friss zöldségek könnyű fogyasztási lehetőségét jelenti.

Ezekben a friss csomagokban az AH különböző, előre szeletelt zöldséget és más összetevőket kombinál. A vásárlók ezekből vegetáriánus ételt készítenek, előkészítés nélkül, pár pillanat alatt. Az ételeket a fogyasztók maguk készíthetik el frissen, és kényelmes étkezést biztosítanak. A kínálatban szerepel a Pad Thai, a Chili con carne, a Risotto, a Lasagne és a Marokkói kuszkusz tál.