A Huhtamaki egy olyan interaktív csészét vezet be, melynek hőérzékeny címkéje és QR kódja digitális tartalmakat tesz elérhetővé.
A Huhtamaki egy olyan interaktív csészét vezet be, melynek hőérzékeny címkéje és QR kódja digitális tartalmakat tesz elérhetővé.
Az FMCG termékek gyártói az elmúlt évben különbözőképpen fejlődtek, az iparág legnagyobbjai között is találhatunk győzteseket és veszteseket. Ezt a trendet a digitalizáció jelentősen befolyásolta – állítja egy tanulmány.
A Magyar Telekom Csoport nyerte idén a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat, amelyet 17. alkalommal hirdetett meg az üzletviteli és vezetési tanácsadó cég.
Bővebben: A Magyar Telekom Csoport nyerte a Deloitte Zöld Béka Díjat idén
A világ minden táján jelenlévő élelmiszergyártók és kiskereskedelmi láncok megállapodtak abban, hogy együtt fognak dolgozni az élelmiszerek dátum címkéinek egyszerűsítése
és szabványosítása révén a hulladék csökkentése érdekében.
Bővebben: Gyártók és kereskedők az élelmiszercímkék egyszerűsítését szorgalmazzák
Az elmúlt évtizedben, leginkább a házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés bevezetésének és elterjedésének köszönhetően, megduplázódott a csomagolási hulladékot rendszeresen szelektíven gyűjtők aránya.
Bővebben: 10 év alatt megduplázódott a csomagolási hulladékot szelektálók aránya