A PepsiCo új együttműködést és újrahasznosítási partnerséget kötött egy nonprofit környezetvédelmi szervezettel, az újrahasznosított csomagolóanyagok arányának növelése céljából.
A PepsiCo új együttműködést és újrahasznosítási partnerséget kötött egy nonprofit környezetvédelmi szervezettel, az újrahasznosított csomagolóanyagok arányának növelése céljából.
A Calgon a Vanish és a Durex anyavállalata, amely a múlt héten bejelentette, hogy érétkesíti élelmiszeripari üzletágát - melyet az amerikai McCormick fűszercég vásárolt meg - 2,48 milliárd font nettó árbevételt ért el az év második negyedévében.
Az American McCormick & Co a Reckitt Benckiser élelmiszer részlegét 4,2 milliárd dollárért (3,6 milliárd euró) szerezte meg, lecsapva így a márkákat az Unilever kezéről.
Bővebben: Elhalászták az Unilever elől a Reckitt Benckiser márkáit
Egy tanulmány szerint szinte minden fogyasztó számára fontos az áttekinthető és pontos információ az élelmiszereken.
Az Acqua Minerale San Benedetto Csoport immár második évben piacvezető az olasz alkoholmentes italok piacán.
Bővebben: A San Benedetto vezeti az alkoholmentes italpiacot Olaszországban