"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Ipar

Az Egyesült Államokban bevett szokás Halloween idején, hogy mindenféle ijesztő jelmezbe bújt gyerekek kopogtatnak a családi házak ajtajain „csokit vagy csínyt!” kiáltva, és amikor zsákjaikat a lakók teletömik vegyes édességekkel, cserébe produkálják magukat. Idén azonban a csokihalomra számító gyerekek a hírek szerint csalódni fognak.

A brit ALDI bejelentette, hogy a következő három és fél évben több mint 30 millió fontot kíván befektetni a tejtermelő gazdaságokba, amit az Arlával, az Egyesült Királyság legnagyobb tejipari szövetkezetével kötött partnerségen keresztül valósít meg.