A mesterséges intelligencia dezodorokat és bőrápolási termékeket készített a Dove, illetve a Vaseline márkák részére.
Bővebben: Az Unilever a mesterséges intelligenciát is alkalmazza a termékfejlesztésben
A mesterséges intelligencia dezodorokat és bőrápolási termékeket készített a Dove, illetve a Vaseline márkák részére.
Bővebben: Az Unilever a mesterséges intelligenciát is alkalmazza a termékfejlesztésben
Bővebben: Orlando Bloom lesz a Staropramen új márkanagykövete
A Kantar több mint 37 000 márkát követett nyomon az italok, az élelmiszerek, a tejtermékek, a testápolás és a háztartás kategóriáiban.
Több mint 83 ezren vettek részt az élelmiszeripari és kereskedelmi szakkiállításon, akiknek 20 százaléka érkezett Olaszországon kívüli országból.
Bővebben: A TUTTOFOOD történetének egyik legnagyobb rendezvénye volt az idei