Az értékesítés növekedése meghaladta az elemzők által várt 6,1%-os növekedést.

A L'Oréal 9,4%-os növekedésről számolt be az első negyedéves eladásokat illetően, ami felülmúlta a várakozásokat. Egyúttal eloszlatta a két legnagyobb szépségipari piacon, az Egyesült Államokban és Kínában tapasztalható aggodalmakat a lassulásról – írja az ESM.

A francia kozmetikai óriáscég, amely a Maybelline és a Lancome márkák tulajdonosa, 11,24 milliárd eurós (11,98 milliárd dollár) árbevételt jelentett a március végéig tartó első három hónapra. Az értékesítés növekedése meghaladta az elemzők által várt 6,1%-os növekedést, mivel az eladások 8,3%-kal nőttek a jelentés alapján.

A L'Oréal, a világ legnagyobb szépségipari vállalata elmondta, hogy mind Észak-Amerikában, mind Európában több mint 12%-kal nőttek az eladásai, mivel a tömegpiaci termékpaletta és a bőrgyógyászati termékek ellensúlyozták a luxusszegmens gyengeségét.

A L'Oréal közölte, hogy a fogyasztói termékek üzletága, amely magában foglalja a L'Oréal Paris szempillaspirálokat és az Elseve balzsamot, és amely bevételeinek több mint egyharmadát teszi ki, 11,1%-os növekedést ért el. Európában és a feltörekvő piacokon erős volt a kereslet.

A kisebb, de gyorsan növekvő, La Roche-Posay és CeraVe bőrgyógyászati szépségápolással foglalkozó egysége 21,9%-kal nőtt az orvosi ajánlásoknak köszönhetően.

A vállalat 6,2%-os növekedést ért el Kínában. A L'Oréal részvényei, amelyek Európa 6. legértékesebb tőzsdén jegyzett vállalatának számít, idén eddig 6%-ot veszítettek, szemben az amerikai Estée Lauder 5%-os esésével.