A vállalat 2017-es stratégiai beruházását követően a Nestlé USA megvette az előfizetéses ételkiszállítással foglalkozó Freshly céget.

A Freshly egy heti előfizetéses szolgáltatást nyújt, amelynek keretében a séfek által frissen elkészített, és három perc alatt felmelegíthető és tálalható ételeket szállítanak házhoz, közvetlenül a vásárlók ajtajához. A vállalat hitvallásának középpontjában az egészséges étkezés előtti akadályok lebontása áll a kevesebb cukorra, az alacsonyabb feldolgozottságú és több tápanyagra fókuszáló ételfilozófiájukkal. Az összes étel gluténmentes és egyszeri adagok, azok könnyű nyomon követhetősége céljából.
2017-ben a Nestlé egy 77 millió dolláros ügylet keretében megszerezte a Freshly 16%-át a piac felértékelése és tesztelése céljából. A teljes Freshly céget végül 950 millió dollárért tudta megvenni a Nestlé.