"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kereskedelem

Kiderült: tízből kilenc honfitársunk komolyan aggódik a klímaváltozás miatt: A magyarok közel háromnegyede hajlandó akár többet is fizetni a környezettudatos csomagolásért

A magyarok életében erőteljesen jelen van a klímaváltozás okán érzett szorongás és egyéni szinten törekednek a klímalábnyomuk csökkentésére is - derült ki egy vadonatúj kutatásából. A reprezentatív felmérés továbbá arra is rámutatott, hogy az emberek nagyrésze akár többet is hajlandó költeni az ökobarát csomagolásra és nyolcvan százalékuk előnyben részesíti a klímasemlegesen működő cégek termékeit, szolgáltatásait.

A Beliani is csatlakozott az eMAG Marketplace-hez

A designbútorokat és lakáskiegészítőket árusító online bútoráruház magyar leányvállalata értékesítési csatornáinak bővítése révén növeli eladásait, a Beliani ennek részeként csatlakozott az eMAG Magyarország internetes piacteréhez. Mivel a pandémia óta itthon is jelentősen nőtt e termékkategóriák forgalma, az eMAG számára is kapóra jön, hogy egy jól ismert márka kiemelkedő minőségű termékeivel bővítheti kínálatát.

Új vásárlótípus születése, ami örökre megváltoztathatja a kiskereskedelmet

A DS Smith, a világ egyik vezető fenntartható csomagolási megoldásokat szállító cég szakértői szerint a Covid-19 korlátozások a fogyasztói magatartás fejlődését eredményezte, ami a vásárlók egy vadonatúj típusának, a fúziós vásárló megszületéséhez vezetett. Ezek a vevők bolti, online és click & collect vásárlással szerzik be a termékeket, mellyel óriási nyomást helyeznek a kiskereskedőkre és a márkákra, hogy lépést tudjanak tartani velük.