A márka termékei országosan 34 dm drogériában is elérhetővé váltak.
A budapesti Árkádban található dm üzletben egy late night shopping keretein belül ünnepelte a drogéria a The Body Shop termékek polcokra kerülését március végén. Az eseményen élő bejelentkezésen Banga Ildikótól, a márka tulajdonosától, Dajka Tünde, training managertől, valamint Németh-Hindi Fatima online tartalomgyártótól kaptak átfogóbb képet a résztvevők – írja a cég közleményében.
Az eseményen Nagy Emma és Horváth Csenge influencerek köszöntötték az érdeklődőket. Többek között apróbb ajándékokkal, DJ-vel készült a drogéria, valamint a megfelelő termékek kiválasztásában a helyben elvégzett arcápolási diagnosztika segített.
A korábbi években az arcápolás gyakran a tisztításban és hidratálásban merült ki, mára azonban a testreszabott rutin kialakítása a mindennapok elengedhetetlen részévé vált. Ezen lépések sorrendje kifejezetten fontos, hiszen a megfelelő hatóanyagok sorrendje nagyban befolyásolja az egyes termékek hatékonyságát. A The Body Shop több mint 40 éves fennállása óta hisz abban, hogy szépségmárkaként pozitív változást idézzen elő mind a vásárlók, mind a közösségek, valamint a bolygó számára is. Olyan termékeket és szépségrutinokat alkot meg, amelyek pontosan azt nyújtják, amit ígérnek.
„Az urbánus környezet, a stressz és a rohanó életmód nyomot hagynak bőrünkön, éppen ezért az esemény fő témája a „Skin and the city”, amelynek keretében a városi nők bőrápolási kihívásaira összpontosítottunk” – foglalta össze az est apropóját Dajka Tünde.
A dm polcain az arcápolási termékek mellett kéz- és körömápolók, testápolók, tusfürdők, hajápolók, valamint testradírok is helyet kaptak. Az esemény napján 25x-ös active beauty pontot írt jóvá a dm a vásárlóknak minden The Body Shop termék vásárlása után. A termékek immáron nem csak a márka saját üzleteiben, hanem országosan 34 dm drogériában is elérhetővé váltak, lehetőséget teremtve arra, hogy egy szélesebb körhöz is eljusson a szortiment.