A tavaszi Beauty Workshopnak idén a belvárosi Societé adott otthont. Az idei év mottója: "Érezd az inspiráció erejét"! 2022-t áthatják az impulzusok, amelyekből ihletet meríthetnek a vásárlók. A kampány célja a bátorítás, az ihletfelfedezése és beépítése a mindennapokba.

Az esemény 18:00-kor vette kezdetét, melynek keretein belül első körben dm képviselője köszöntötte a jelenlévőket. „Magyarország piacvezető drogériájaként fontosnak tartjuk, hogy a szépségipar képviselőivel – jelen esetben az influencerekkel, valamint a médiapiac szépségszerkesztőivel is - napi szinten tartsuk és építsük a kapcsolatot. Nem csak nekünk, de vendégeinknek is kiváló lehetőséget nyújt a rendezvény a kapcsolatépítésre” – Hittner Krisztina, a dm PR csoportvezetője.

A rendezvényt izgatottan várták a meghívottak, ugyanis az elmúlt évek során már-már ikonikussá vált a workshop a beauty eventek világában. Az esemény idei tematikája a művészet és az inspiráció kapcsolata volt, így a beszállítói partnereknek is e fókusz mentén alakíthatták ki helyszíneiket, valamint a márkákhoz kapcsolódó aktivitásokat: ahogy a korábbi négy alkalommal, most is egy-egy különböző, ám mégis egységes koncepcióra épülő szépségállomások sorakoztak fel, ahol izgalmas programok kalauzolták el az érdeklődőket a beauty trendek világába.

„A dm márkák egyik legfontosabb feladata a megkülönböztetés és a vevői márkahűség erősítése. Napjainkban szeszélyesebben változnak a divat- és sminkirányzatok, mint a tavaszi időjárás. A dm fő célja, hogy nem követni, sokkal inkább diktálni szeretné a trendeket. A saját helyszínűnkön két programlehetőség közül választhattak az érdeklődők: úgy gondoljuk, hogy a sminkelés maga is művészet, egyfajta önkifejezési forma. Ezen gondolatmenet mentén Fazekas Richárd MUA segítségével, a gipszből készült maszkokon gyakorolva dm-es sminktermékekkel engedhették vendégeink szabadon szárnyalni a fantáziájukat. A helyszín másik felében egy portréfotózásra invitáltuk a jelenlévőket, ahol Kovács Adél art illusztrátor segítségével örökíthették meg az estét!”

A dm márkák mellett a Societé Ház egy-egy interaktív pontját az Essie, a Kneipp, a Lavender Tihany, a L’Oreal Paris, a Playboy, a Revox, a Rimmel, a Syoss, valamint a Women’s Secret foglalta el.
Míg a Kneipp szobában színes sókristályokból készült képeken dolgozhattak a vendégek, addig a L’Oreal állomásán bőrápolási-, valamint hajdiagnosztikai tanácsadás zajlott. Az Essie márkánál színtanácsadással és manikürrel kedveskedtek a meghívottaknak. A tavalyi évben szinte üstökösként robbant be a köztudatba a Revox, így nem volt kérdés, hogy a márka képviselje magát a 2022-es rendezvényen. Természetesen a Rimmel, mint a dekorkozmetika, valamint a Syoss, a hajápolás jeles képviselői sem maradhatnak ki a felsorolásból. Nem utolsó sorban az illatok szerelmesei a Lavender Tihany, a Women’s secret és a Playboy legújabb termékei közül válogathattak vagy épp választhattak a kézmasszázs és a vászontáskáka festés között.