A húsvéti időszakban eladott, körülbelül 12 millió darab tojást – melyek közül legnépszerűbb az M-es méret – 5 magyar termelőtől szerzi be a Tesco.

Több mint 1000 tonna füstöltáruval, 135 féle figurás édességgel és 28 féle kalácstésztából készült termékkel készül a Tesco a húsvéti forgalomnövekedésre, amely várhatóan az ünnep előtti napokban lesz a legintenzívebb.

Általánosan megfigyelhető, hogy ahogy más ünnepekkor, húsvétkor is a magasabb minőségű élelmiszereket részesítik előnyben a vásárlók. Az ünnep alatt a sonkafélék forgalma tízszeresére nő, míg tojásból ekkor értékesíti az éves forgalom 20%-át az áruházlánc.

A Tesco idén is széles füstöltáru-választékkal készül az ünnepre: sonkák közül a kötözött lapockasonkák a legkeresettebbek, de évről-évre nő a parasztsonkák és a füstölt hátsó csülök népszerűsége is. Az utóbbi években egyre erősödik a füstölt kolbászok iránti kereslet, ezért a Tesco új, csak a húsvéti szezon alatt kapható kolbászokkal bővítette kínálatát.

Az áruházlánc számára kiemelten fontos a magyar beszállítók támogatása, ezért a sonkák 98%-a hazai feldolgozású, az ebben az időszakban eladott, körülbelül 12 millió darab tojást pedig – melyek közül legnépszerűbb az M-es méret – 5 magyar termelőtől szerzi be a Tesco.

 A Tescók polcain 135 féle – köztük glutén-, laktóz- és cukormentes csokoládéból készült – figurás édesség várja a vásárlókat, a 10 féle sajátmárkás édességből pedig várhatóan több mint 200 ezer darabot értékesít majd az áruházlánc. A húsvét egyik legnépszerűbb péksüteménye a kalács, ebből 16 féle saját gyártású, míg 12 féle előre csomagolt verzió érhető el idén az áruházakban.