November 13-án átadták a németországi Green Brands elismeréseket. A díjazottak között volt a dmBio, amelyet a dm 2015 tavaszán vezetett be a hazai piacra.  A márka be­vezetése tudatos döntés volt, hiszen a vállalatnak saját gyártású bio minősítéssel rendelkező termékei addig csak a babylove bébiételek voltak.

A Green Brands egy nemzetközi szervezet, amely a környezeti fenntarthatóság támogatása végett jött létre. Olyan brandeknek, valamint magánszemélyeknek ítélik oda a díjakat, akik az ökológiai fenntarthatóság elkötelezett képviselői.

A dmBio-t a gazdasági eredményei, a példamutató társadalmi felelősség- és a környezetvédelem területén elért eredményei alapján választották meg. A döntésben szerepet játszottak továbbá a szállítási, gyártási, csomagolási és forgalmazási folyamatok vizsgálata is - a szakmai zsűri egyhangúan tette le a voksát a dmBio márka mellett. Ezzel a tanúsítvánnyal a valódi ökológiai fenntarthatóság megvalósításáért, a tudatos életmód hirdetéséért és kommunikációjáért díjazták a márkát.