Az online FMCG-forgalom kb. 70 milliárd dollárt tett hozzá az e-kereskedelemhez az elmúlt két évben.
Az online FMCG-forgalom kb. 70 milliárd dollárt tett hozzá az e-kereskedelemhez az elmúlt két évben.
Alacsony, mindössze 17 százalék azoknak a valóban tudatos vásárlóknak az aránya, akik képesek a jó ár-érték arány fölé helyezni olyan termékjellemzőket, mint például a prémium minőség, a magyar eredet, a GMO- és e-szám-mentesség, vagy akár a fair trade előállítás és csomagolásmentesség - derült ki az OTP Agrár megrendelésére készített felmérésből.
A fogyasztók vásárlást érintő döntéseit egyre jelentősebb mértékben befolyásolják az olyan aspektusok, mint az egészség.
2018. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,8%-kal magasabbak voltak az egy évvel korábbinál. Az elmúlt egy évben a járműüzemanyagok és a dohányáruk ára nőtt jelentős mértékben - közölte a KSH.
Szeptemberben a kiskereskedelmi üzletek forgalma a nyers adat szerint 4,4, naptárhatástól megtisztítva 5,4 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
Bővebben: 5,4 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom szeptemberben