Ahány ember, annyi ízlés, ahány hangulat, annyiféle bor. Létezik azonban az univerzálisan jónak nevezhető bor, ami nem drága, nem édes vagy száraz, hanem mindig pont azt nyújtja, amit a fogyasztója az adott pillanatban elvár tőle. Ezt üzeni a 750 brand, mely több mint 50 hazai pince közel 400 borát képviseli.
A 750 egy kreatív boros kezdeményezés az Ital Magyarországtól, melynek fő célja, hogy formálja a fogyasztó ízlését, fejlessze a borfogyasztási kultúráját. Az új brand lényege, hogy a bort ismerő és szerető fogyasztónak nem az évjárat, a márka vagy az elért versenyeredmény számít, hanem, hogy ízlik-e neki a bor vagy sem.
A 750 brand több mint 50 hazai, magas minőséget képviselő pince közel 400 remek borának képviseletét látja el nemzetközi- és hazai láncok, valamint nagykereskedő partnerek felé. Ide sorolhatjuk többek között a Kristinus, a Bock Pince, a Lajvér, a Vinatus, a Bodri Pince, a Takler Pince, a Royal Tokaj, a Frittmann Pince, a Thummerer Pince, a Polgár Pincészet, a Laposa Pincészet, a Mészáros Pince, a Bolyki Pincészet, Gál Tibor borait, valamint a Freixenet cava-it is. Saját pincészetükből származó boraik is nagy népszerűségnek örvendenek a fogyasztók körében.