Új szakemberekkel és új arculattal indítja 2020-at a Turbó Diéta.

A terméket forgalmazó 15 éves cég célja, hogy tovább növelje részesedését a hazai piacon, emellett az, hogy nemzetközi porondon is megismertesse, valamint elérhetővé tegye az étkezéshelyettesítő fehérjeturmixokat. A marketing és kereskedelmi területre érkező két szakértő igazolásával az ismert fogyókúrás brand a fejlődést, továbbá a terjeszkedést kívánja hatékonyabbá tenni.

A hazai sikereket követően a családi vállalkozásként működő, a Turbó Diéta termékeket is forgalmazó Idealbody Kft. 2020-ban a részesedése növelését, valamint a nemzetközi terjeszkedést tűzte ki célul. A fejlődés egyik komoly részét képezi, hogy két szakemberrel, Seregi György kereskedelmi vezetővel és Kállai Annamária, brand managerrel bővült a csapat, emellett a fogyókúrás márka arculata, csomagolása, továbbá a kommunikációs platformok és eszközök is megújultak.


Seregi György több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik az FMCG piacon, az értékesítés minden szintjét bejárta, emellett néhány évig marketing, trade marketing területen is dolgozott. Multinacionális cégeknél és magyar tulajdonú vállalatoknál, számos kategóriában (Pharmavit, Sara Lee Hungary, Bonbonetti, Vajda Papír) foglalkozott többek között kozmetikumokkal, kávé-teával, édességekkel, háztartási papíráruval, de még OTC termékekkel is.


„Látszólag sok, a Turbó Diétához hasonló célt szolgáló termék van jelenleg a piacon, de azt gondolom, hogy a fogyasztók számára gyakran nem egyértelmű, hogy az egyes szerek valójában miben különböznek, mire jók, és mennyire hatékonyak. A vevők edukálásában, valamint a termékfejlesztés területén is komoly fejlődési lehetőséget látok, hogy szélesebb kínálattal, azon kívül a tudatosabb termékválasztást támogatva még jobban kiszolgáljuk a vásárlók jelenlegi és jövőbeni igényeit. Elsődleges célom, hogy az eddig megszerzett tapasztalataimmal és tudásommal segítsem az Idealbody Kft.-t növekedési szándékának elérésében. Hosszabb távon bízom benne, hogy egy regionálisan is sikeres és fontos piaci szereplője leszünk a fogyókúrás készítmények szegmensének” – mondta Seregi.

A márka külső megújulása, illetve a honlap restrukturálása a hatékonyabb elérést, továbbá a célcsoport-specifikus kommunikációt helyezi a középpontba, amelyért Kállai Annamária, brand manager felel. A szakértő érkezésével új lendületet kapott a cég, a frissebb és modernebb megjelenés, az arculatváltás teljes projektmenedzsmentje, valamint a marketing folyamatok teljes körű tervezése is az Ő nevéhez fűződik. Az új irány a sales stratégiának megfelelően került kialakításra, ennek legfőbb előnye, hogy egy olyan szinergikus rendszert teremt, amely lehetővé teszi, hogy a Turbó Diéta a fogyasztót minden élethelyzetben megszólíthassa.

„Az új image kialakítása csak az első lépcsőfoka a brand átalakulásának. A jövőben bővíteni kívánjuk a szortimentet, emellett további kiszerelésekkel fogunk megjelenni az üzletekben, webshopokban. Mivel nem titkolt szándékunk a vevőkör kiszélesítése belföldön és külföldön egyaránt, továbbá a fiatalabbakhoz is el szeretnénk érni, újrapozicionáltuk a Turbó Diéta márkát, amely azt üzeni, hogy egy új külső új élményeket tartogat. A két új kolléga szakértelme hozzájárul ahhoz, hogy terveink teljes mértékben megvalósuljanak” – tette hozzá Handl J. Attila, ügyvezető igazgató.