A még nagyobb ügyfélkényelem és a környezetvédelem érdekében
Bővebben: A Kifli.hu számára a zöld innováció nem csak üres beszéd
A vásárlói döntésekben egyre nagyobb szerepet játszanak a környezetvédelmi szempontok, ezért a cégek is igyekeznek hangsúlyozni környezettudatosságukat. A vállalat zöld imázsának népszerűsítésekor azonban nagy óvatosságra van szükség, mert a fogyasztók megtévesztése, a nem bizonyítható állítások következménye a jövőben – cégmérettől függően – akár több tíz- vagy százmilliós büntetés is lehet – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda. A társaságok versenykorlátozó együttműködését vagy a domináns piaci magatartását viszont akár indokolhatják is környezetvédelmi megfontolások.
Szeptemberben indította el a Nestlé a SPAR és az FKF támogatásával a Recycling Hero Challenge című kihívását, melyben általános iskolai osztályok pályázhattak fenntarthatósági témájú anyagokkal. A pályázat célja az volt, hogy a szelektív hulladékgyűjtés és a fenntartható életmód ügye országszerte minél több gyerekhez eljusson.
Bővebben: Sikeresen zárult a Nestlé fenntarthatósági iskolai pályázata
Hamarosan a nyertes dizájnok lesznek láthatók több millió papírpoháron a Coca-Cola HBC Magyarország automatáiban