A REWE csoport új, minden csatornára kiterjedő kampányt indított Németországban, amely kiemeli, hogyan járulnak hozzá a vásárlók a fenntartható választásokra való áttéréshez.
A REWE csoport új, minden csatornára kiterjedő kampányt indított Németországban, amely kiemeli, hogyan járulnak hozzá a vásárlók a fenntartható választásokra való áttéréshez.
A Henkel közzétette 31. Fenntarthatósági Jelentését, amelyben a vállalat részletesen beszámol a 2021-ben elért eredményeiről és előrehaladásáról, valamint felvázolja az új „2030+ Fenntarthatósági Célkitűzés Keretrendszerét” is.
Bővebben: Térképes online keresővel segíti a szelektív hulladékgyűjtést a SPAR
Továbbra is folytatja a harcot az Auchan az egyszer használatos műanyagok visszaszorításában. Az előző években a zöldség-gyümölcs és a pékáru osztályon vezettek be többször használatos és lebomló csomagolóeszközöket, fenntarthatósági stratégiájuk következő lépéseként pedig mostantól a hal- és hentespultoknál, illetve a sajtoknál is megjelennek a környezetbarát csomagolások.
Bővebben: Újabb élelmiszerkategóriánál vezet be környezetbarát csomagolást az Auchan
Bővebben: A cégeknél már központi kérdés a fenntarthatóság és a digitalizáció