Hamarosan a nyertes dizájnok lesznek láthatók több millió papírpoháron a Coca-Cola HBC Magyarország automatáiban
Hamarosan a nyertes dizájnok lesznek láthatók több millió papírpoháron a Coca-Cola HBC Magyarország automatáiban
Bővebben: A visszaváltási rendszer bevezetésével megvalósulhat a körforgás az italcsomagolásoknál
Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont, de fogyasztásra alkalmas élelmiszerekkel pedig a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel partnerségben havonta 2200 rászoruló élelmezéséhez járul hozzá.
Bővebben: Érzékenyítő kampányt indított a Lidl az élelmiszerpazarlás ellen
Bővebben: A Coca-Cola HBC vállalja, hogy karbonsemlegessé válik 2040-ig