"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Fenntarthatóság

Frosch

A német Werner & Mertz vállalkozás egyik legismertebb márkája a Frosch. A vállalat elődjét 1867-ben Mainz am Rheinben alapították Gebrüder Werner néven. Ekkoriban még csak viaszgyártással foglalkoztak. 1878-ban egyesültek a másik névadó, W. Mertz vállalkozásával, akinek sógora, Philipp Adam Schneider hamarosan átvette a cég teljes vezetését.
2000 óta immáron negyedik generációs ügyvezetőként, Reinhard Schneider irányítja a társaságot.

Essity Hungary Kft.

Az Essity egy higiéniai és egészségügyi cikkeket gyártó nemzetközi vállalat, melyet Svédországban alapítottak SCA néven 1929-ben. Magyarországon 1985-ben Sancella néven, az egyik első „nyugati” cégként a Libero pelenkák és Libresse női higiéniai termékek forgalmazásával indult el az értékesítés.

BA-HA-MA’s Nagykereskedelmi Kft.

A céget 1994-ben alapította édesapám, id. Péterszegi János. A dunakeszi hűtőház mellett kezdtük el a működést és segítettük első Partnereinket, hogy sorban állás nélkül jussanak hozzá a számukra legfontosabb fagyasztott élelmiszerekhez. A koncepció hamarosan szállítással is bővült. 2004-ben Szadán megnyitottuk gyártó üzemünket, ahol elősütött panírozott színhús termékeket és rántott sajtokat gyártunk, PASSNER márkanév alatt.

Tags:
Florin Zrt.

A bátorság cégtörténete


1957-ben 12 „bátor ember” Szegeden szövetkezetet alapított, hogy az akkor sokszor hiánycikknek számító szappant készítsen. Az azóta eltelt több mint 60 évben rengeteg sikert és viszontagságot élt át a később Universalként, majd Florinként működő, a 90-es évek elején részvénytársasággá alakult háztartásvegyipari gyártó, de ahogy az alapítók, úgy a mai utódok is bebizonyították: nehéz körülmények között is lehet eredményeket elérni világos vízióval, piacismerettel, gyors reagálóképességgel és kitartással. A Florin nemcsak fenn tudott maradni a multinacionális cégek uralta ágazatban, hanem újra képes volt lendületet venni termék- és gyártásfejlesztésben egyaránt.