A céget 1994-ben alapította édesapám, id. Péterszegi János. A dunakeszi hűtőház mellett kezdtük el a működést és segítettük első Partnereinket, hogy sorban állás nélkül jussanak hozzá a számukra legfontosabb fagyasztott élelmiszerekhez. A koncepció hamarosan szállítással is bővült. 2004-ben Szadán megnyitottuk gyártó üzemünket, ahol elősütött panírozott színhús termékeket és rántott sajtokat gyártunk, PASSNER márkanév alatt.

2005-ben Partnereink igényeinek folyamatos növekedése miatt szükségessé vált, hogy mi is növeljük a kapacitásunkat. Ekkor költöztettük a céget a jelenlegi helyére Dunakeszire, a Pallag utcába.
A 2006-ban megnyitott, 1000 tonna befogadására alkalmas raktárterületet 2012-ben további 400 tonna tárhellyel bővítettük és 2015-ben tovább növeltük 400 tonna termék elhelyezésére alkalmas fagyasztott területtel. Ekkor nyerte el az épület a jelenlegi formáját.
A vállalat ekkor már évente 6 milliárd feletti árbevételt produkált.
A nagykereskedelmi- és kiskereskedelmi cégek mellett Horeca partnereket is egyre nagyobb számban szolgáltunk ki és ennek a divíziónak a rohamos fejlődése a cég forgalmát is dinamikusan növelte 2015 után. A raktár fejlesztése 2021-ben tovább folytatódott, ezzel egy időben teljes digitális megújulás kezdődött a vállalatunknál. Új ERP rendszer, CRM, Fuvarszervezést támogató szoftver, Raktármenedzsment rendszer, webshop, website. A cél, hogy 2 éven belül az ezen a területen működő cégek közül digitálisan mi legyünk a legfelkészültebbek.

Saját márkáink és szortiment fókusz
Passner, BA-HA-MA’S
A BA-HA-MA’S Nagykereskedelmi Kft. mindig jelentős szerepet töltött be a gyorsfagyasztott húsok, zöldségek és gyümölcsök, tészták és desszertek piacán. 2004-ben a saját márka építését az elsők között kezdtük meg az ezen a területen működő kkv-k között.
A színhúsból háziasan készített panírozott Passner sajátmárkás termékeinket úgy próbáltuk megkülönböztetni a piacon, hogy kolbásszal, velővel töltöttük az akkor divatos sajt és gomba töltelékek mellett. Ezzel egyidőben kerültek a kiskereskedelmi fagyasztókba a BA-HA-MA’S zöldségek és gyümölcsök, gesztenyepüré, tészták, gombócok, lakossági kiszerelésben. A cél az volt, hogy a lehető legjobb minőséget adjuk korrekt áron. Jelenleg évente több, mint 1400 tonna saját márkás terméket adunk el.
A 2021-es év hozza el a márka arculatváltását. A 16 éve sikeresen működő koncepció megérett egy ráncfelvarrásra. A szortiment és a csomagolás is változik, reagálva a változó igényekre. A nehéz töltelékeket izgalmas panírok és új formák veszik át, a csomagolás jól tükrözi majd a családi hagyományokat és a házias ízeket, amely értékek továbbra is jellemzik a Passner termékeket. 2021 közepén be-
mutatjuk az új saját márkánkat is, amely reagál a fiatalabb generáció igényeire és a változó fogyasztási szokásokra. Ennek megjelenéséről és a részletekről a Termékmix hasábjain is olvashatnak majd. Idén áprilisban érkeznek az új rántott sajtjaink. A camembert falatkák, a legnagyobb sajttartalommal a piacon és az új rántott trappista sajtunk, ami éttermi minőség. Saját márkás termékeinket mindenféle kiszerelésben árusítjuk. A kiskereskedelmi és nagykereskedelmi Partnereinknek a 300g, 450g, 500g, 750g, 1kg-os, a profi vendéglátós és nagykereskedelmi vevőinknek a 2,5kg, 10kg, 20kg-os kiszereléseket biztosítjuk.
Partnereink több mint 1000 termékből válogathatnak nálunk. Szortimentünk az utóbbi 4 évben előhűtött élelmiszerekkel és száraz áruval is bővült. Az előhűtött szárnyas- és sertéshúsok, szószok, pálmazsír mára jelentős részt képvisel a teljes forgalmunkból.

Célcsoport menedzsment
A cég a gyorsfagyasztott termékek piacán jelentős szerepet tölt be. A hazai vendéglátás gyorsfagyasztott mennyiségi igényeinek közel 15%-át szállítja évek óta, ez az arány folyamatosan nő, ahogy a kiszolgálási területét bővíti a cég.
A vendéglátó egységek, nagykonyhák és nagykereskedések számára a fagyasztott kategóriában megkerülhetetlen beszerzési forrás. Célunk az is, hogy termékeinket megtalálják az összes hazánkban működő kiskereskedelmi egység polcain. A szortiment fejlesztésünk célja további vevőcsoportok élelmiszer-alapanyag szükségleteinek kielégítése. Idén a szállodákat, szállodaláncokat kerestük meg a számukra kibővített választékunkkal és vonzó ajánlatainkkal.

Networking
Az éves marketing stratégiánk fontos része a különböző szakmai szövetségekkel és egyesületekkel való együttműködés.
Egyre több felületen lehet megtalálni minket, weboldalunk, a
bahamas.hu folyamatosan szépül, és gazdagodik tartalommal. Innen elérhető a jelenlegi webáruházunk is a profi partnereink számára.
A lakosság a fagyasztottaruk.hu webáruházban tud házhoz szállításra vásárolni és telephelyünkön személyes vásárlásra is van lehetőség.
A „vendéglátás BAHAMAS-szal” ebben a hónapban indult a Facebook-on. Itt folyamatosan kommunikálunk, inspirálunk és lehetőséget adunk partnereinknek, hogy támogassák egymást és közösséget építsenek.
A legkeresettebb szakmai folyóiratok online és offline felületein is bemutatkozunk, leginkább a megújuló saját márkánkra és a bővülő szolgáltatásainkra koncentrálva.

Társadalmi szerepvállalás
Mint kiemelt szereplője a hazai élelmiszer nagykereskedelemnek, fontosnak tartjuk, hogy példaértékű kezdeményezéseket támogassunk és segítsünk létrehozni olyan motiváló és inspiráló aktivitásokat, amelyek az oktatást, sportot és az egészséges életmódot hirdetik.
2018 óta támogatjuk a Gourmand középiskolát, akik a chef utánpótlásban játszanak kiemelt szerepet. Szponzorálunk sporteseményeket és szövetségeket. 2018-ban több Partnerünkkel összeállva támogattuk a Bátor tábor kapacitás növekedéséért indított közösségi programot. Ebben az évben is keressük azokat a lehetőségeket, aktivitásokat, amivel szerepet tudunk játszani a közösségi élet újraindításában.

Fenntarthatóság
Beszerzési forrásainkat megválogatjuk, csak olyan termelőtől, gyártótól vásárolunk, ahol bizonyítottan nincs gyermekfoglalkoztatás vagy kizsákmányolás. A raktárunk évek óta minimális kidobással működik, a sérült csomagolású vagy közeli lejáratú termékeinket állatmenhelyeknek és alapítványoknak adjuk. Gépjárműflottánkat folyamatosan cseréljük, jelenleg a 90%-a Euro V vagy VI besorolású. 2021-től napenergiával biztosítjuk irodaházunk energiafelhasználási szükségletének jelentős részét.
Középtávú terveink között szerepel, hogy a budapesti területi képviselőknek elektromos autókat biztosítsunk. 

Mérföldkövek
1994 Alapítás éve


2004 Szadai üzem elindítása
Passner, BA-HA-MA’S, saját márkák bevezetése a piacra

2006 Új raktár és irodaház építése (1000 tonna kapacitás)

2012 A raktár II. ütemének befejezése (plusz 400 tonna kapacitás)

2015 Raktár III. ütemének befejezése (plusz 400 tonna tárhely)

2021 Új ERP, CRM, WMS, Webshop, bevezetése, Passner márka megújulása

 

(TERMÉKMIX szaklap , Márka Mögött kiadvány - 2021 március)

BELELAPOZOK