"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Üzletlánc

A klímaváltozást már a bőrünkön érezzük. Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában az IKEA vásárlók mintegy 60%-a gondolja úgy, hogy gyermekei rosszabb állapotban örökölik tőlünk a bolygónkat, mint ahogyan mi kaptuk. A globális fenyegetettség valós probléma, de ha felelősen lépünk fel, még van esélyünk harcolni a jobb jövő érdekében. Az IKEA ezért kihívást hirdet az IKEA Better Living nevű okostelefonos alkalmazásában, hogy csökkentse az ételpazarlást. Az alkalmazás letöltésével a vásárlók egyszerű tippeket és ötleteket kapnak, és karbonlábnyom csökkentésért még egyedi jutalmak is járnak.

Már érezhető a „lipstick” effekt

A Rossmann ezen a nyáron három különböző szépségápolás tematikájú speciális BEAUTY magazinnal jelentkezik, hogy a járványhelyzetet követő enyhülés időszakában tapasztalható “lipstick” effektnek megfelelve, a hirtelen megugrott szépségápolási termékek iránti keresletnek eleget tegyen. A magazinok témakörönként mutatják be a drogérialánc széles termékpalettáját.

Tags: