A kisbabák „fogyasztói magatartását” elsősorban az anyák igényei, elképzelései határozzák meg, ennek megfelelően a babaápolási termékeket gyártók egyszerre igyekeznek kielégíteni a szülői kívánságokat és a babák szükségleteit.
A kisbabák „fogyasztói magatartását” elsősorban az anyák igényei, elképzelései határozzák meg, ennek megfelelően a babaápolási termékeket gyártók egyszerre igyekeznek kielégíteni a szülői kívánságokat és a babák szükségleteit.
A kereskedelem jövőjét próbálja megjósolni a magát Retail Prophet-ként aposztrofáló Doug Stephens, aki 20, a kereskedelemben eltöltött év után váltott. Most tanácsadóként és előadóként olyan cégekkel dolgozik együtt, mint a Google, az eBay, a Coca-Cola és a Disney.
Bővebben: Doug Stephens: A kiskereskedelemnek „meg kell halnia”
A fizikai és az internetes értékesítés előnyeit összehangolva kell a boltoknak megszerezni az ügyfeleket, mindezt úgy, hogy a technológia a lehető legjobban szolgálja a vásárlók kényelmét.
Bővebben: A „kapcsolt” áruházak alkotják a jövő kiskereskedelmét?
A babaápolási termékekből hazánkban is egyre többet adnak el a kiskereskedelemben, a kereslet bővülésére folyamatosan bővülő termékkínálattal válaszolnak a kiskereskedők.
A minőségre és a fogyasztói igényekre helyezik a hangsúlyt a bébiételgyártók és a kereskedők, hiszen a bébiételek bevezetése a folyékonytól a pépesen és pürésen át a szilárd ételekig fokozatosan történik, mind típus, mind állag szempontjából egy gyermek életében.