Hogyan hat a koronavírus a jövőben a fogyasztók kiadásaira?
Bővebben: A fogyasztók azt fogják kérdezni, hogy a drágább termékek megérik-e az árukat
Hogyan hat a koronavírus a jövőben a fogyasztók kiadásaira?
Bővebben: A fogyasztók azt fogják kérdezni, hogy a drágább termékek megérik-e az árukat
TOP 25 – az FMCG-termékek leggyakrabban vásárolt márkáinak globális rangsora.
Bővebben: Jelenleg világszinten 40 márka tartozik a milliárdosok klubjához
A bioélelmiszerek és italok értékesítése az Egyesült Királyságban tavaly 4,5%-kal, rekordnak számító 2,45 milliárd GBP-re nőtt, amely az online és a házhoz szállítás terén tapasztalható erős növekedésből származott, és ami meghaladja a lassan növekvő élelmiszer- és italpiacot.
Bővebben: Egyesült Királyság: A bioélelmiszerek és italok értékesítése 2,45 milliárd fontra nőtt
Bővebben: Jóval több a kidobott élelmiszer, mint korábban gondolták
Decemberben már a harmadik egymást követő hónapban nőttek a világpiaci élelmiszerárak, amelyek így ötéves csúcsra emelkedtek, elsősorban a növényi olajok drágulása miatt.
Bővebben: FAO: decemberben ötéves csúcsra emelkedtek az élelmiszerárak