A világ egyik legnagyobb élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatának vezérigazgatója szerint, saját márkái értékesítésének 45 százaléka származik egészséges termékekből, 2020-ig.
Bővebben: Ahold Delhaize: a saját márkák és a fenntarthatóság a trend
A világ egyik legnagyobb élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatának vezérigazgatója szerint, saját márkái értékesítésének 45 százaléka származik egészséges termékekből, 2020-ig.
Bővebben: Ahold Delhaize: a saját márkák és a fenntarthatóság a trend
A Tann-Heimathöfe együttműködik a helyi és regionális sertéstenyésztőkkel, jobb körülményeket teremtve az állatok számára.
Bővebben: A Spar Ausztria új állatjóléti márkát indított útjára
A horvát Spar az ország harmadik legnagyobb élelmiszer kiskereskedelmi hálózatává vált azt követően, hogy lezárult a megállapodás a Billa felvásárlásával kapcsolatban. Isztria és Dalmácia a következő célpontok.
2017-ben az Auchan több, mint 20 millió rubel értékben (356 millió dollár, több, mint 100 milliárd forint) fektet be az orosz piacon - mondta el Oleg Alkhamov az orosz üzletág kiskereskedelmi főigazgatója.
Az Auchan bejelentette, hogy új szépségápoló márkát indít el ebben az évben Cosmia néven.