Az Aldi ebben a hónapban elkezdi az online értékesítést Kínában, remélve, hogy a kínai vásárlók között népszerű lesz a német brand.
Az Aldi ebben a hónapban elkezdi az online értékesítést Kínában, remélve, hogy a kínai vásárlók között népszerű lesz a német brand.
A Lidl UK bejelentette, hogy új típusú – kimondottan gyerekeknek szóló szórakoztató és vicces alakú (fun size) zöldség-termékekkel rukkol elő. A pilot bevezetését követően 20 százalékkal növekedtek az eladások a diszkontlánc zöldség-gyümölcs részlegein.
Kevesebb műanyag, kevesebb papír, több információ. A vállalatok kevesebb anyagot használnak fel a csomagolásoknál és igyekeznek egyre több információt nyújtani. A fogyasztók egyre inkább elvárják mindkettőt.
A Makro Lengyelországban további franchise partnereket keres Odido típusú lakóhelyközeli üzletei számára.
Az Auchan Párizsban megnyitotta első „my Auchan” típusú convenience üzletét, amely 5 500 árucikket kínál, és a városban lakó fogyasztók szükségleteire specializálódott.