A Waitrose bejelentette a „BrandsNew” nevű új, márkákra összpontosító innovációs programjának elindítását, amelynek célja új FMCG márkák azonosítása és támogatása, valamint piacra lépésük elősegítése.

Az Egyesült Királyságban működő kiskereskedelmi áruházlánc szóvivője elmondta, hogy a program keretében a Waitrose saját szakértői csapata, a RangeMe termékfelfedezési, beszerzési és vásárlási platform, valamint az YF innovációs tanácsadó fog segíteni abban, hogy a márkákat felkészítsék a szupermarketek ellátásában.

„Izgalmas és Exkluzív”

„Az új, ragyogó márkák azonosítása, támogatása és növekedésük elősegítése olyasmi, amit már régóta csinálunk, és büszkék vagyunk arra, hogy sok közülük ma már jól ismert név a háztartásokban” – nyilatkozta Charlotte Di Cello, a Waitrose kereskedelmi igazgatója.

„Nagyszerű érzés, hogy most ezzel a BrandsNew programunkkal tovább erősíthetjük ezt a hagyományt, és még több izgalmas és exkluzív márkát vonzhatunk a Waitrose polcaira és online felületeire.”

Befektetési tervek

A Waitrose már az első évben több mint 2 millió fontot fog befektetni a „BrandsNew” programba, miközben a sikeresnek bizonyuló márkák útmutatást kapnak a szupermarketek ellátásának „összetett világában” való eligazodáshoz. Továbbá a programban részt vevő brandek testreszabott támogatási csomagot kapnak, amely biztosított helyet tartalmaz számukra az üzletek polcain, és a webshopok kínálatában is. Ezeken kívül még kedvezményes marketingtámogatást kapnak minden releváns csatornán, de lehetőségük nyílik bolti kóstoltatásokra, online mintavételezésre, valamint megjelenésre a Waitrose különféle eseményein, például a Waitrose Étel- és Ital Fesztiválon. De a hab a tortán talán az, hogy a márkák képviselői tárgyalhatnak a Waitrose Márkás Innovációs csapatával, és szakértő beszerzők osztják meg velük tudásukat és gyakorlati tanácsaikat.

A program része a Waitrose hosszú távú stratégiájának, amelynek célja, hogy az ügyfelek számára „Jó Érzést Keltő Ételeket” kínáljanak.

(ESM Magazine)