Az új termék a forgalmazója szerint egy több érzékszervet érintő, ízletes szeszes ital.

A PepsiCo Doritos márkája az Empirical dán innovációs céggel együttműködve egy új alkoholos italt vezet be a piacra, amelyet Empirical x Doritos Nacho Cheese Spirit névre kereszteltek – írja az ESM.

Az új termék a forgalmazója szerint egy több érzékszervet érintő, ízletes szeszes ital. A párlat előállításához az Empirical megtartotta a Doritos chips ízvilágát. Az ital a nacho sajt, a kukoricás tortilla, az umami és némi savas jegyet hordoz magában. Fogyasztását főként Margarita, Bloody Mary, Old Fashioned koktélokban, tisztán vagy jéggel, illetve „a Doritos-rajongók által kedvelt módon” javasolják.

A limitált szériás termék 2024 januárjában kerül forgalomba, online és a kiválasztott New York-i és kaliforniai kiskereskedelmi üzletekben. Az ára 65 dollár (60,27 euró) lesz üvegenként.