A Lidl UK bejelentette, hogy új típusú – kimondottan gyerekeknek szóló szórakoztató és vicces alakú (fun size) zöldség-termékekkel rukkol elő. A pilot bevezetését követően 20 százalékkal növekedtek az eladások a diszkontlánc zöldség-gyümölcs részlegein.

Az új „szórakoztató zöldség termékek” a csomagoláson nevet és feltűnő címkét viselnek felkeltve a kisebbek érdeklődését, úgy mint: Mini Broccoli Trees (Mini Brokkoli Fák) Karfiol Felhők (Cauliflower Clouds) Sweet Potato Piggies (Édes Krumpli Malackák) Romanesaurus Rex (mini romanesco brokkoli-pagodakarfiol) Unicorn Carrots (Unikornis répa)

A Lidl UK az első brit üzletlánc, amely speciálisan a gyerekeket célozza meg friss zöldség kínálatával, segítve a családokat abban, hogy inspirálják a fiatalabb generációt, hogy mindennap egyenek zöldséget és egészségesebb életmódot folytassanak.

Az összes angol, walesi és skót Lidl áruházban lehet kapni a termékeket a készlet erejéig.

Ha a kínálat sikeres lesz, az áruház nagyobb készletet fog előkészíteni és szélesíteni fogja a kínálatot.

Emma Byrne a Lidl Friss Áru vezetője elmondta: „A Lidlnél mindig keressük az új és innovatív utakat, hogy a szülők dolgát megkönnyítsük. A „vicces-zöldség és gyümölcs” kínálatunkkal jelentős lépést tettünk afelé, hogy új termékekkel és design-al öszönözzük a gyerekeket, hogy jó minőségű és egészségesebb ételeket fogyasszanak.”