A férfiak és a fiatal felnőttek kedvelik a leginkább az online élelmiszervásárlást. Az ok pedig egyszerű: nem szeretnek boltba járni egy legújabb piackutatás szerint.

Habár az online élelmiszervásárlók között megtaláljuk szinte az összes demográfiai csoportot, azok nagyobb valószínűséggel 18-44 év közötti férfiak – áll a The NPD Group nemzetközi piackutató vállalat friss felmérésében. Amazon Prime tagok és a fiatal felnőttek pedig más csoportoknál nagyobb valószínűséggel vásárolnak online élelmiszert. 

fiatal ffi laptop

A beszámoló szerint az USA-ban jelenleg 52 millióan vásárolnak a neten élelmiszert ez a szám pedig gyorsan növekszik. Az elsődleges webes vásárlók 40 százaléka férfi, 60 százalékuk pedig 18-44 közötti. A piackutató vállalat jelentése beszámol arról, hogy a férfiak általában egyébként is kevesebb időt töltenek el a fizikai élelmiszerüzletekben, és kevesebb terméket is vásárolnak. Az online tehát mindezen okok miatt jó megoldást kínál a boltokat elkerülő férfiak számára.
A másik nagy online vásárlói csoportot az Amazon Prime tagok képezik. A rendszerbe 31 millió háztartás tartozik, és ennek 52 százaléka vásárolja meg a mindennapi kenyeret a weben.

Az Y- és a Z-generáció is lelkes élelmiszer-webshop látogató. Ők már persze a technológiával együtt szocializálódtak és az online vásárlás minden válfaja természetes számukra. Különösen kedvelik a műfajt az ipszilonok, akik rajonganak a nemzetközi konyháért, és mindent megtalálnak online, amire szükségük van.

groceryheadquarters.com