2025.júl.19.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Tesco üzlet

    A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco üzletben …

    Üzletlánc

    Egy Wolt futár rendelést ad át

    Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar …

    Általános

    Mizo Art Coffee

    Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Michele Morrone

    Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc ország…

    Hírek

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az ipari termelés

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az …

    Hírek

    Mirto dinnye

    Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    A kényelmi termékek kreatív lehetőségeket kínálnak…

    Polc

    Csomagolásmentes vásárlás: Tudatos döntés, zöldeb…

    Kereskedelem

    kézzel mosogat

    Nő a nagy kiszerelésű mosogatószerek népszerűsége:…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    online kereskedelem

    Bővülő online kereskedelem

    Kereskedelem

    Hullámok

    Hullámoktól hullámokig – Ultrahang és AI segíti a …

    Ipar

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldásokat gyártó norvég OSO-t

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldáso…

    Ipar

  • Újdonságok

Ipar

Rumos kategóriában lép be az alkoholos italok piacára a Pepsi
Ipar
2024.szept.30.

Rumos kategóriában lép be az alkoholos italok piacára a Pepsi

A Coca-Cola-hoz hasonlóan a Pepsi Co. is bejelentette piacra lépését a Ready to drink (RTD) alkoholos italok kategóriájában. Az új termék egy italban ötvözi a Pepsi Max-ot és a Captain Morgan rumot. Ez a stratégiai lépés illeszkedik a dinamikusan fejlődő RTD szegmensbe, amely egyre népszerűbb a fogyasztók körében.

A Ready to Drink alkoholos italok piaca jelenleg a virágkorukat élik, ami az olyan A-listás márkákat is megihlette, mint a Pepsi és a Captain Morgan. A „Captain Morgan Original Spiced Gold rum és Pepsi Max ötvözet” a Pepsi legelső próbálkozása az alkoholos italok vonalán. Az új 5%-os alkoholtartalmú ital 250 ml-es, és 330 ml-es kiszerelésekben szeptember 25-e óta már kapható Nagy-Britanniában a Tesco, Sainsbury’s, Morrisons és az ASDA üzleteiben.

Az RTD alkoholos italok szegmense becslések szerint 732,49 milliárd dollárt ért 2023-ban, idén pedig várhatóan 4,7%-os növekedést produkálhat. A fogyasztók körében ugyanis egyre népszerűbbek az RTD kategóriába tartozó termékek, a gyártók pedig felismerve ezt a tendenciát, stratégiáikban az ilyen italok vonalának fejlesztésére összpontosítanak. A Captain Morgan és a Pepsi kész koktéljának bevezetése kulcsfontosságú válasz ezekre a trendekre.

Stratégiai partnerség és kínálatbővítés

A „Captain Morgan Original Spiced Gold rum és Pepsi Max ötvözet” bevezetése nemcsak a növekvő keresletre adott válasz, hanem egy új célcsoport elérésének módja is. Az együttműködésen mindkét brand hatalmasat nyer: a Pepsi azzal, hogy már az alkoholos italok piacán is megjelenhetett, a Captain Morgan pedig nagyobb részesedést szerez a dinamikusan fejlődő RTD szegmensben.

A rivális Coca-Cola azonban már előrébb jár az RTD-k terén történő tapasztalatszerzésben, hiszen korábban a Jack Daniel’s-szel közösen dobott piacra RTD alkoholos italt, és jelenleg a Bacardival dolgozik egy újabb terméken.

Hosszú távon a Captain Morgan és a Pepsi kész koktéljának bevezetése további innovációk előtt nyithatja meg az utat ebben a szegmensben. Az alkoholos italok iparága folyamatosan fejlődik, és azok a márkák, amelyek gyorsan tudnak alkalmazkodni a változó trendekhez, jelentős versenyelőnyre tehetnek szert.

 

Tags: Pepsi Max, PepsiCo, Captain Morgan rum , RTD
  • Előző cikk: Több telephelyét is bezárja a Coca-Cola Németországban Előző
  • Következő cikk: A világ legnagyobb KitKat csokigyára épül Brazíliában Következő

Legfrissebb

Michele Morrone

Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc országból érkezt…

2025.júl..17

Szilva

Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza a forgalomból

2025.júl..17

Egy Wolt futár rendelést ad át

Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszer…

2025.júl..17

Rossmann üzlet az Árkádban

Digitális korszakváltás a Rossmann-nál

2025.júl..16

Balaton-átúszás hangulatkép

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: Így lehet tudatosan fe…

2025.júl..16

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom